Weiss er med i avstemningen...? Ooooopps :/ Jeg begynner å se dårlig tror jeg:)
Pippen Støttemedlem Medlem 7. mars 2011 Innlegg 1.875 Sted Bærum 17. april 2020 #21 krille skrev: Weiss er med i avstemningen...? Klikk for å utvide... Ooooopps :/ Jeg begynner å se dårlig tror jeg Reaksjoner: krille
krille skrev: Weiss er med i avstemningen...? Klikk for å utvide... Ooooopps :/ Jeg begynner å se dårlig tror jeg
chronometer Støttemedlem Medlem 6. aug. 2010 Innlegg 1.998 Sted Oslo Akershus 17. april 2020 #22 Obs. Det er også mulig å endre sin stemme på tampen Reaksjoner: UJU, Grendel, Pippen og 2 andre
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.359 Sted Vestlandet 17. april 2020 #23 chronometer skrev: Obs. Det er også mulig å endre sin stemme på tampen Klikk for å utvide... Jepp. Har vurdert å endre min til Farer. Den har vokst på meg etterhvert. Ufine kroner, men kul skive. Tror dessverre ikke det får noe å si for utfallet her. Reaksjoner: krille
chronometer skrev: Obs. Det er også mulig å endre sin stemme på tampen Klikk for å utvide... Jepp. Har vurdert å endre min til Farer. Den har vokst på meg etterhvert. Ufine kroner, men kul skive. Tror dessverre ikke det får noe å si for utfallet her.
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.359 Sted Oslo 19. april 2020 #24 Da var det gjort - det ble Autavia! Påmeldingstråd kommer veldig plutselig Reaksjoner: Hugo Cabret, Grendel og Greg