Passaround X

Jeg vet, Swatch group, men Longines har mye bra

1730537967989.png

Junghans Max Bill

1730538056535.png

Mido

1730538168229.png

Alpina Alpiner Extreme

1730539037846.png

Redigert:
Holder meg nok på sidelinjen, men digger konseptet og å følge med på alle bildene og reviews som dere legger ut i disse Passaround-rundene.
Selv så foreslår jeg denne da jeg svært gjerne vil se flere bilder av den her på sonen!

• Liker
Reaksjoner: Matsmet og krille
Holder meg nok på sidelinjen, men digger konseptet og å følge med på alle bildene og reviews som dere legger ut i disse Passaround-rundene.
Selv så foreslår jeg denne da jeg svært gjerne vil se flere bilder av den her på sonen!
For så vidt en pen klokke, takk for forslaget - men jeg kjenner den er ganske uinteressant for dette konseptet.

• Liker
Reaksjoner: pistasjkis
Det var stas sist gang - blir gjerne med i år også!
Den VPC'n som er linket tidligere hadde vært veldig morro å prøve!

• Liker
Reaksjoner: krille
Kult! Jeg er gjerne med igjen. Uten at jeg har noen sterke formeninger om de forslagene som er kommet inn stemmer jeg generelt for at det gås for et merke som er litt mindre vanlig. Panda er også en personlig favoritt.

• Liker
Reaksjoner: krille

"... which in real money is about 2690$" :ROFLMAO: (y)
Jeg liker hvordan klokken ble gjennomtenkt og gjennomført.
37,5mm er ikke stort men kassen er overalt litt større enn det vanlige, da burde det balansere inntrykket til den større siden.
Virkelig noe som kommer et hakk over en del andre kjente merker i denne prisklassen.
Urverket er basert på 2801-2 ETA med atskilt sekund viser: granatsikker maskin som kan bli fikset av hver enkel urmaker for billige penger.
I motsetning til videoen, mener jeg at det er en bra balanse mellom dress og sports klokke. Detaljene viser til litt mer luksus enn det vanlige.
Problemet er at Euro'n er akkurat nå kraftig overvurdert foran den norske Kronen, noe som fremmer prisen til høyere skyer enn det burde være...