Passer en Tudor bezel på en Rolex Sub?

Medlem
24. mai 2011
Sted
Bergensområdet
Fant denne Tudor kassen på nettet...passer desse delene på Rolex? Jeg drømmer om en sub med Navy Blue Bezel...
Nå er det sikkert mange som fordømmer customiseringer, men det ser jeg ikke på som noe problem.
_DSC0207-1.jpg

det er samme bezel insert på alle plexi sub med crown guards ( Tudor eller Rolex) i hvert fall.
utover det blir det mer spesifikk.

jeg vet ikke om du har plexi eller hvilken ref du har men du får tak i en aftermarket insert som passer din ref i all slags farger på ebay...

Forøvrig tror jeg du kan regne med at kassen du har funnet er fake så det holder.
Yukiwatch har ikke akkurat et godt rykte i vårt miljø (altså oss som ikke er så glade i fakes).
Se bare på hjemmesiden hans, du kan kjøpe det meste for å fake vintage Rolex med ETA-verk. Til og med noen ferdigbygde saker har han til salgs inkludert Blancpain FF No radiation, hvor mitt utrente øye ikke klarer å se forskjell fra the real del (på bilder i alle fall).

Ja, den kassen er ikke original, yukiwatch selger "replacement" artikler, de er tydelige på det og på denne står det :

"Top Quality Replacement Stainless Steel Tudor Submariner 9411 case with blue bezel, guaranted "

Forøvrig tror jeg du kan regne med at kassen du har funnet er fake så det holder.
Yukiwatch har ikke akkurat et godt rykte i vårt miljø (altså oss som ikke er så glade i fakes).
Se bare på hjemmesiden hans, du kan kjøpe det meste for å fake vintage Rolex med ETA-verk. Til og med noen ferdigbygde saker har han til salgs inkludert Blancpain FF No radiation, hvor mitt utrente øye ikke klarer å se forskjell fra the real del (på bilder i alle fall).

Helt enig "Yukiwatch" er vel personifiseringen av Satan selv for oss som liker vintage Rolex:twisted:

Krille, ja det var noe slikt! Selv om jeg egentlig ville hatt mørkere blåfarge, men til svart skive synes jeg det der så veldig bra ut. Og fra samme tråd synes jeg ExpII med pepsi var helt glimrende! Drømmen er jo en Sub med Navy Blue bezel og hvit skive ogg SS kasse og lenke.
Jeg hadde forøvrig ikke tent å bruke kassen fra første innlegg - kun evt bezelinsert. Noen som har linker til denslags? Den tyske linken i den andre tråden virker ikke om man ikke er medlem...