Det var bare for cover charge. Reima kommer i tillegg ...Var dette så allverdens dyrt da? Eller er det ting i tillegg?
Flott klokke og fin bærekomfort. Kunne tenke meg en slik - men ikke til den prisen den har.
For så å betale en nyre for service - og vente 8 måneder på å få den tilbake? Nope. Takke meg til relativt solide urverk, edruelig priset servicekostnader og returtid på Rolex.ett år senere og Loevhagen har byttet ut alle rolexene med PP
Rolex er nok den gyldne middelvei mellom overpriset PP, billige ubrukelig quartz og overpimped Hublot. (FPJ kan/bør ikke sammenlignes med Hublot @FMS. Hororlogy vs Bever-mote.)
Selvfølgelig en ren spøk fra min side. Når så mange tråder her blir FPJ-"trollet", inkludert denne, er det vel på sin plass at FPJ får noe tilbake med samme mynt, naturligvis helt velmenende og med en masse glimt i øyetRolex er nok den gyldne middelvei mellom overpriset PP, billige ubrukelig quartz og overpimped Hublot. (FPJ kan/bør ikke sammenlignes med Hublot @FMS. Hororlogy vs Bever-mote.)