Patek Philippe Aquanaut

Ja, 38mm er sikkert riktig. Mine håndledd er forresten puslete :) Størrelsen passer meg godt og minner veldig om IWC'en jeg solgte i fjor.

Ser veldig bra ut, ikke verst arv det der..... Grattis med nytt superur!

Grattis! :D
Er helt enig med deg i at dette uret bør brukes så mye som mulig. Ingenting er bedre enn å ikke være redd for et slikt superur.
Regner med at dette vil gå videre nedover i rekkene? Hadde vært kult å sitte å surfe på TS om en 30-40 års tid, og se denne klokken dukke opp påny i samme setting.:p

Eneste aberet jeg har funnet så langt, er at for å tilpasse gummiremmen må den klippes. Føles litt "ekkelt" å sitte med kjøkkensaksa, gitt..

Den skal også leveres på service til uka. Her tror jeg det trengs en dråpe olje. Den har kun vært på service én gang ila. 12-13 år.

DAAAAMN1277780358.jpg

Grattis, MicroMan!

Velkommen som PP-eier, og for en vakker story!
Dette bidrar jo bare til at affeksjonsverdien for akkurat dette uret blir noe helt spesielt for deg.

Hvilket også lever opp til PPs høyst treffsikre.....:;)

3179518839_d97e37158d_b.jpg

Nydelig! En flott sports-Patek :D Får meg til å tenke seriøst på Jonnys Aquanaut igjen, selv om jeg egentlig har andre planer :D Jeg er lett å friste ...

Holy thread ressurection!

Har vært inaktiv på forumet det siste året. Det samme har egentlig klokkehandlingen,

men ikke klokkebruken!

Aquanauten er definitivt den som får mest tid på armen. Har liksom blitt vant til den nå. Dessverre har den fått et par skrammer, dog ikke mer alvorlig enn at en poléringsjobb gjør susen. Servicen som ble foretatt i fjor havnet på knappe 3 laken, så det var en grei investering ift. verdien av klokken.

Holdt forresten på å glemme den igjen på et hotell i Italia. Etter det fikk jeg litt kjeft, og det ble tegnet verdigjenstandsforsikring.