Sagt det før og sier det igjen; veldig sansen for denne. Dessuten flott beateralternativ for alle som ikke får komme på venteliste for den nye OP’en....
Vis vedlegg 218330
Sagt det før og sier det igjen; veldig sansen for denne. Dessuten flott beateralternativ for alle som ikke får komme på venteliste for den nye OP’en....
Var vel mest en kommentar til at industrialisert og masseprodusert stål er utilgjengeligKortete venteliste på denne mener du?
Den til høyre er nå hakket vassere, synes jeg.Høyre eller venstre?
Vis vedlegg 219500
Har så lyst til og si høyre, men går for venstre (dessverre).......Off center subdialer er for meg vanskelig og bli tro mot.Høyre eller venstre?
Vis vedlegg 219500
https://mailchi.mp/65573b7670aa/pat...working-on-something-new-for-you?e=13b649ddc4 | |||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||
Den har symmetri! Iallefall for dem som vetHar så lyst til og si høyre, men går for venstre (dessverre).......Off center subdialer er for meg vanskelig og bli tro mot.
Er det bare meg? Eller er det flere som har ocd på dette med symmetri på skiva? Ellers en rett og slett rå klokke.
Søren æv
| |||||||||||||||||||||||||||
Thierry kunne gjerne vist litt mer av klokka. På enkelte bilder ligner han ganske mye på George Constanza. Flott klokke. Litt utenfor mitt scope, og prisleie. Morsom inngang til utvikling: jeg liker, vi liker, jeg liker, vi liker, patek vil aldri annet enn, vi gjør, jeg liker - men, det funker det også Spesielt morro mens jeg nå holder på med en HBR-mentor e-undervisning om innovasjon. Patek hadde strøket på eksamen, men ikke i salgstall. Hmmm.