...valgt å prøve å komme på ventelisten på blå mener du velAltså.. Hadde de lansert 5711 i grønn og blå samtidig, som standard, hadde jo 8 av 10 valgt blå.. ?!
...valgt å prøve å komme på ventelisten på blå mener du velAltså.. Hadde de lansert 5711 i grønn og blå samtidig, som standard, hadde jo 8 av 10 valgt blå.. ?!
Lett. Gjør som meg og selg henne stykkevis og delt.Spent på hvordan man skal få 2-3 mill for en svigermor når de fleste er villige til å betale for å bli kvitt dem
Jeg synes 5711 med grønn skive og dia-bezel var nydelig....
5711 med grønn skive vil ligge ute til 10 ganger retail når de få som leveres kommer på chrono24.
Jeg vil tippe Bjerke får maks én 5711 med grønn skive og antall VIP-kunder på interesselisten er sikkert snart tresifret. Mao. helt klin umulig å få tak i med mindre man er villig til å bla opp 2-3 mill på brukten..
@Genta; Håper derfor du har en del verdifull kunst stæsjet bort på loftet og at svigermor er strøken som fy ;P
Altså.. Hadde de lansert 5711 i grønn og blå samtidig, som standard, hadde jo 8 av 10 valgt blå.. ?!
I was watching the invitation from Patek Philippe's livestream presentation of their new models last evening.Flere nyheter fra Patek Philippe
To ultraelegante Calatrava og en helt ny evighetskalender blant høydepunktene.www.tidssonen.no
Litt om de nylanserte klokkene fra Patek Philippe..
Vis vedlegg 244501
I was watching the invitation from Patek Philippe's livestream presentation of their new models last evening.
When talking about the ref: 5236P. movement it was mentioned using a patent double ball bearing under the split date disc to make it functional. I was wondering what material they use for these ball bearings. My thoughts came to sapphira, ruby and titanium.
It wouldn't surprise me if it's kept secret, have you any idea Jørgen?
850,- litt over mitt budsjett nå men den ryker nok raskt!Noen som vet prisen?
Patek Philippe Nautilus - Urmaker Bjerke
Patek Philippe ble grunnlagt i 1839 og deres historie er en del av Geneves store urmakertradisjon. Dette er en historie om en unik arv, en kombinasjon av erfaring, oppfinnsomhet og lidenskap, som selskapet virkelig ivaretar. De er trofaste til sine teknikker, sine urmakere og håndverkere. Deres...www.urmaker-bjerke.no