Nydelig modell, sist jeg sjekket var det 275.600,-. Ble fortalt den skulle produseres i et meget begrenset antall eksemplarer...Noen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?
Nydelig modell, sist jeg sjekket var det 275.600,-. Ble fortalt den skulle produseres i et meget begrenset antall eksemplarer...Noen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?
Ah...ergo umulig å få tak i antagelig. Det var synd, vakker klokke. Jeg har hørt at den i hvitt gull er enda mer begrenset en R-varianten igjen. Men da blir det nok med drømmen. Takk for svarNydelig modell, sist jeg sjekket var det 275.600,-. Ble fortalt den skulle produseres i et meget begrenset antall eksemplarer...
Trodde denne var en av de mer tilgjengelige Patek jeg? Ta en tur innom Bjerke og spørAh...ergo umulig å få tak i antagelig. Det var synd, vakker klokke. Jeg har hørt at den i hvitt gull er enda mer begrenset en R-varianten igjen. Men da blir det nok med drømmen. Takk for svar
Det skader jo aldri å spørre. Det verste som kan skje er jo at man får et neiTrodde denne var en av de mer tilgjengelige Patek jeg? Ta en tur innom Bjerke og spør
Hvis du spør så hadde det vært interessant å høre om dette er en av de mer tilgjengelige eller det motsatteDet skader jo aldri å spørre. Det verste som kan skje er jo at man får et nei
Jeg skal gi en tilbakemelding her når jeg får svarHvis du spør så hadde det vært interessant å høre om dette er en av de mer tilgjengelige eller det motsatte
Et nydelig ur er det ihvertfall ingen tvil om!
Kanskje verdens beste klokke imho…Endelig kan jeg poste her igjen etter mange år med abstinenser.
Vis vedlegg 288522
Jeg skal gi en tilbakemelding her når jeg får svar
Den er umulig dessverreNoen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?
Den er umulig dessverre
Der har du vel er poeng @Risti4life. Selv har jeg et ok forhold til Bjerke og har vært god kunde der siden før Rolexboblen begynte. Men det spørs om det er nok i dagens klokkeklima. Tenkte uansett jeg skulle forhøre meg.Det kommer vel an på den enkeltes track-record hos forhandleren.. Men uten å kunne skilte med et nevneverdig godt forhold til forhandleren, så blir den vel fort umulig..
286 600,-Noen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?
Nå skjønner jeg hvorfor Patek koster så sinnsykt mye.
Googlet litt på Thierry Stern.
Dette er huset hans:
Vis vedlegg 289422
Dette er flyet hans:
Vis vedlegg 289423
Dette er båten hans:
Vis vedlegg 289424
Fyren har en antatt formue på 3 milliarder
Også søsteren Christine Stern er godt satt
med en formue på 1,5 milliarder og har dette huset:
Vis vedlegg 289425
Og eier denne båten:
Vis vedlegg 289426
Hmm… fikk jeg litt vond smak i munnen når jeg nå tittet ned på mitt håndledd med en Patek?
… NEIDA!
Godt å se at penga mine har gått til gode formål. Og de er jo nøkterne, de deler tross alt på flyet.
Jeg er på venteliste for denne. Fikk beskjed om estimert leveringstid på ca. 4 år.Noen som hvordan pris og tilgjengelighet er på 6119R?