Patek Philippe-tråden

Fra baksiden av Patek magasinet som kom i posten i dag. Ga meg faktisk et litt nytt syn på Cubitus som Thierry Stern har fått mye «pepper» for. Men det er jo som han skriver her, lett tolket: «Det er min sjappe og jeg gjør som jeg vil, basert på MIN EGEN magefølelse». Faktisk litt kult ;)
Vis vedlegg 387275
Helt enig med deg!

• Liker
Reaksjoner: Gin
"Kundene er mitt levebrød, men de kan ta seg en bolle og kvele på den."
-Thierry Stern
1000008662.jpg

• Haha
Reaksjoner: Henrik C og Callahan
De selger alt de lager allikevel. Hva meningmann mener tror jeg Thierry bryr seg lite om, hans klientell er ikke meningmann.

De selger alt de lager allikevel. Hva meningmann mener tror jeg Thierry bryr seg lite om, hans klientell er ikke meningmann.
Det er ikke usannsynlig at Thierry går i Gerald (Ratner) fella. Gerald var også som Thierry arving til en suksessfull bedrift, men tippa alt på kort tid med sine uttalelser i public domain:

Forskjellen mellom Gerald og Thierry er at førstnevnte uttalte at produktene de solgte var "crap" (han mente det som spøk), mens Thierry mener kritikerne til hans produkter er "crap" (ikke ment som spøk). Tiden vil gi svar...men det å spøkefult kritisere egne produkter versus det å seriøst kritisere egne kunder kan gi uante konsekvenser på relativt kort sikt.

• Liker
Reaksjoner: gullet
Det er ikke usannsynlig at Thierry går i Gerald (Ratner) fella. Gerald var også som Thierry arving til en suksessfull bedrift, men tippa alt på kort tid med sine uttalelser i public domain:

Forskjellen mellom Gerald og Thierry er at førstnevnte uttalte at produktene de solgte var "crap" (han mente det som spøk), mens Thierry mener kritikerne til hans produkter er "crap" (ikke ment som spøk). Tiden vil gi svar...men det å spøkefult kritisere egne produkter versus det å seriøst kritisere egne kunder kan gi uante konsekvenser på relativt kort sikt.
Du har er godt poeng. Og det han spiller med høy innsats når han uttaler seg på den måten. Men jeg sitter med en følelse av at det er glemt om en måned eller to allikevel.
Bare se på F.P.Journe, han skulle jo kanselleres for langt verre ting enn å være litt blærete i media. Men ingen snakker om det lenger.

Også er det bare et eller annet jeg synes er litt herlig arrogant ved hele.