GrimReaper
Støttemedlem
6119 - 400k ishNoen som vet om det er ‘mulig’ å få kjøpt noen av disse uten kjøpshistorikk fra Bjerke?
Kjenner noen til ca priser?
Vis vedlegg 392577
5968 - 600k ish
5905 - 800k ish
6119 - 400k ishNoen som vet om det er ‘mulig’ å få kjøpt noen av disse uten kjøpshistorikk fra Bjerke?
Kjenner noen til ca priser?
Vis vedlegg 392577
Tenk å betale så enormt mye penger for et armbåndsur, og så matcher ikke dato/dag-hjulet skiven.. Så jo Temu ut.Kan noen forklare meg hvordan dette er god design? Forklar gjerne spesifikt dette:
- Åpningen for dagvisning, form og plassering
- Typografien, særlig for dag, men også hvordan alle de ulike typene gir et harmonisk uttrykk
- Plasseringen av merkenavn, og avstand til skalaen rundt
- Månedsvisningen i kombinasjon med datovisningen
- Hvordan alle de ulike elementene skaper et godt, helhetlig design (noe jeg ikke synes de gjør, om det skulle være uklart)
![]()
Et fantastisk flott ur!Kan noen forklare meg hvordan dette er god design? Forklar gjerne spesifikt dette:
- Åpningen for dagvisning, form og plassering
- Typografien, særlig for dag, men også hvordan alle de ulike typene gir et harmonisk uttrykk
- Plasseringen av merkenavn, og avstand til skalaen rundt
- Månedsvisningen i kombinasjon med datovisningen
- Hvordan alle de ulike elementene skaper et godt, helhetlig design (noe jeg ikke synes de gjør, om det skulle være uklart)
![]()
Hæ?!Tenk å betale så enormt mye penger for et armbåndsur, og så matcher ikke dato/dag-hjulet skiven.. Så jo Temu ut.
Helt enig. Dette er et vakkert ur og fin løsning på komplikasjonene. Klasse.Et fantastisk flott ur!
Hvit bakgrunn på dag-skiven i det oppsettet så Temu ut.
Hvite sub-skiver er jo en Patek greie, om du ikke liker dette så bra for deg, du sparer da mye pengerHvit bakgrunn på dag-skiven i det oppsettet så Temu ut.