Patek Phillipe

Aner ikke om prisen er ok, men selger er en ok kar så tviler på at noen blir lurt. Klokken er jo som du sier bitteliten, sikkert søt på en jentelanke, men thats it.

Hvis du kan bruke den summen på julegave til kona er den helt ideell. Ellers vet jeg ikke helt.

Selger kan du stole 100% på. Jeg tar det også som en selvfølge at han er rimelig oppdatert på prisnivået på klokkene han selger :)

Når det gjelder størrelse og slikt, så er det nok riktig det som Mathfjeld skriver; den gjør seg nok godt på en damelanke :)

Den er _veldig_ liten! Dette er ikke en boys size, dette er lite dame/smykkeur.

Men fortsatt en Nautilus, selv med quartz :) Det fås neppe noe kulere stålur enn dette.

Vurderte denne selv, som gave, men gav meg på et ganske mye lavere bud enn Dag ;)

En kollega av meg har lenge hatt planer om en patek. Jeg har bistått som konsulent på jobben frem til nettopp denne havnet på hennes arm:D

Selger kan du stole 100% på. Jeg tar det også som en selvfølge at han er rimelig oppdatert på prisnivået på klokkene han selger :)

Når det gjelder størrelse og slikt, så er det nok riktig det som Mathfjeld skriver; den gjør seg nok godt på en damelanke :)

Jepp, Dag er hel ved.

Jepp, Dag er hel ved.

Trodde Lars var hel ved, jeg.;)

4134887158.jpg