Perpetual GMT (mini review)

Medlem
22. nov. 2010
Sted
Bergen
Har vært på jakt etter en GMT, og klokke som passer bedre til finklær enn en diver.
Dette blir sjelden brukt, så ville ha denne så billig som mulig.
Stumpet da over denne Perpetual GMT klokken på google bilder.
Ette litt infojakt på nettet fant jeg en tråd på WUS som konstanterte at innehaver Alex var en mann å stole på.

Litt specs:
-Automatic movement
-40mm case
-Sapphire crystal
-Mineral glass caseback
-+/- 18 max daily accuracy
-20mm lug size
-316l stainless steel case

Klokken har signert krone og spenne. Leveres på skinnreim i fire valgfrie farger med deployant buckle. En gummireim medfølger.
GMT viser er i en blåtone.
Har ikke noe å sammenligne med kvalitetsmssig eller stilmessing, men jeg er fornøyd sålangt:)
Det gis 2 år garanti med garantikort. Han betaler all frakt om den må sendes tilbake for service.

Prisen for dette ble rett i overkant av 700,- ferdig levert på døren. Pakken var merket med $30.

bd54c3973c5f34c004fc4131867f5c8c.jpg

aa501de2bc3b7379f022cb525a0dd879.jpg

3d8839f1c934ec1b45ef17141a9284ad.jpg

b3130cb13cace58d8d39adce757aab4f.jpg

http://www.perpetual-watch.com/company.html

najs klokke! kansje jeg må ha en slik til ts-natoen...:p
Riktig!

Det var absolutt noe av grunnen jeg bestilte denne. Snart 17.mai og:p
Tok en sjangs på denne kinaklokken. Men automatic, safirglass, gmt funksjon, glass caseback til den prisen var den verdt et forsøk:cool:

Den der så jo ikke så dum ut! Har lett etter en pen dressklokke til en billig penge, og dette ser ut som et godt alternativ! TS-natoen trenger vel også en partner, har foreløpig ikke klokker med 20mm lugsize.

Ser unektelig veldig bra ut! Interessert i flere bilder og erfaringer etter hvert som du blir kjent med den!

Fikk denne i posten i dag. Faktisk veldig imponert, og endelig fikk norgesnatoen noe å bryne seg på. Definitivt "bang for the bucks"
Takk for tipset:p

Kjekt å høre!
Jeg har forsåvidt ikke brukt min enda. Vanskelig å ta 007 av armen;)
Du har vel ikke et bilde med norges natoen?

Denne var jo veldig pen. Hvor lang tid tok levering? Fortsatt fornøyd?

Jeg har hatt min i noen uker nå, og må si jeg er veldig fornøyd. Tror du skal lete lenge etter en bedre klokke til den prisen. Eneste jeg har å utsette er at gmt-videre kan være litt vanskelig å stille inn.

Husker ikke helt ang. levering, men synes å huske at det tok en drøy uke.

Da røk jeg på bestilling av en slik selv. Alex virker hvertfall veldig ryddig. Fikk mye bedre inntrykk av bildene fra WUS enn de på hjemmesiden. Gleder meg til å se den live, hvertfall.

Dro på meg en bestiling i går jeg også. Hehe, litt gøy også........ Kona synes ikke det men pytt pytt.... Kan ikke ta hensyn til alt heller....:D
Er man syk i hue så er man syk i hue.... :D

Bestilte i går kveld og i morges fikk jeg mail om at klokken er på tur.... Eneste er at klokken blir levert den dagen jeg reiser ut på jobb igjen.... Typisk det da.... men gleder meg til å få den.
Virker som det er mye for pengene...... :D

Happy easter people.

Bilde av klokken jeg har bestilt :

PR-02_iii_-250x187.jpg

Spent på hvordan du synes den er tudor, den ser veldig fin ut.. har nesten kjøpt den også, men tenker det holder med en klokke derfra:)

REGULATOR R-05

Synes også disse ser bra ut.Vurderer og legge inn en bestilling på REGULATOR R-05.
Spent på kvalitet grunnet lav pris..

pepetual

Hei
Ble stille her..Er dere fornøyd med kjøpet av perpetual?

Bilder

Høres spennende ut:D
Kanskje noen bilder og en liten anmeldelse?

Hei
Ble stille her..Er dere fornøyd med kjøpet av perpetual?

Finner ut av det om tollvesenet noengang får fart på seg. Min har hatt status: "Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering" i tre, fire dager nå.

Finner ut av det om tollvesenet noengang får fart på seg. Min har hatt status: "Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering" i tre, fire dager nå.

Jeg blir stadig like overrasket når en pakke kan bruke noen få dager fra Asia eller vestkysten så kommer den til Gardermoen, så er det full stopp i gjerne en uke.