Personlig bilskilt?

Rett skal være rett
1000008086.jpg

Apropos personlig bilskilt: En kjenning av meg tok et utvekslingsår i California, kom til at det var upraktisk å ikke ha bil, og fant seg en gammel Honda Civic.

Da han stod på DMV og skulle ordne omregistrering, fant han ut at det kostet $20 ekstra (var det vel...) for et selvvalgt nummer.

Mens han stod og tenkte over dette, kom det fra damen bak skranken som la frem skjemaet for ham - 'No obscenities'.

...DET var en tanke, ja!

I et års tid hadde han full kontroll på når han møtte skandinaver, for de tutet og ga tommelen i været.

Nummeret? 'SUG KUK'.

Nå mistet du meg...

Jeg siktet til at det er påfallende mange Teslaeiere som har idiotiske skilt. Hvem som eier hva er ikke relevant for meg i denne sammenhengen.
Hva betyr "Muskmobil" da, og hva du refererer til? Kom igjen....Du vet hva som foregår i det siste.
Jeg har aldri sett så mye piss om Tesla her på forumet siden Musk kom i politikk.
Det jeg viser til, er at det er kortsiktig.
Og nei, jeg eier ingen Tesla, er ingen Musk fanboy, og drømmer ikke om noen elektrisk bil heller.
Men det folk kjører burde ikke bli politisert og kategorisert i "idiotkassen" på denne måten.
Nok om det.

• Liker
Reaksjoner: DJ41