Noen her inne som har fått tak i en av disse og kan dele sine inntrykk/bilder?
Kul! Den ligger på nettbutikken til Bjerke:
IWC Pilot's Watch Mark XVIII TOPGUN Edition "SFTI" - Urmaker Bjerke
IWC Pilot's Watch Mark XVIII TOPGUN Edition "SFTI" er en sivil versjon av "the special military edition" som IWC har produsert for uteksaminerte fra The United States Navy Fighter Weapons School. Modellen i keramikk måler 41mm og har en sort tallskive med datovisning klokken 3. Urverket er...www.urmaker-bjerke.no
Er ikke det litt kult da, så kan man være Maverick eller Iceman mens man driver på med daglige sysler det røde datohjulet er kult og kler klokken bra. Jeg for min del hadde overlevd Top Gun logoen også, synes den tilfører klokken mer enn den trekker ifra.Det Top Gun merket på skiven er en dealbeaker! Synd, for klokken er kul
Hehe. Ja, det er vel de Maverick-, Goose- og Iceman-vibbene som trekker ned. Rød tipp på sekundviser og rødt datohjul er definitivt kult. De burde nøyd seg med "Top gun" rett over de to nederste linjene på skiven - selvsagt i rød skriftEr ikke det litt kult da, så kan man være Maverick eller Iceman mens man driver på med daglige sysler det røde datohjulet er kult og kler klokken bra. Jeg for min del hadde overlevd Top Gun logoen også, synes den tilfører klokken mer enn den trekker ifra.
Litt som dette tenker du?Hehe. Ja, det er vel de Maverick-, Goose- og Iceman-vibbene som trekker ned. Rød tipp på sekundviser og rødt datohjul er definitivt kult. De burde nøyd seg med "Top gun" rett over de to nederste linjene på skiven - selvsagt i rød skrift
Keramisk kasse på 41mm kontra 39 eller 40mm bidrar nok også til prisforskjellRød dato og logo som utgjør prisforskjellen her?
Digger den klokken! Men, det plager meg at de ikke kunne plassere dato et lite knepp til høyre. Skulle ønske det lå lengre ut mot kanten. Har jeg fortsatt lyst på denne klokken? HELT KLART!