- Medlem
- 29. jan. 2010
Gratulerer med knall-klokke! Rolex er et merke du aldri har nok klokker fra, så dette blir nok den første av flere.
Merket fort at jeg titta litt ekstra nøye på de klokkene som hadde Rolex på skiva. Men dette er jo kun klokker som egner seg for en nøttebrun, feit fyr med gull-lenker tykkere enn armen min, eller de over 80, prøvde jeg å overbevise meg selv om. E
Er godt å vite at her inne finnes det mennesker som synes dette var korrekt prioritering
JoLu: Det stemmer. Er vel kun i det tidsrommet (98-99) at det kun sto "SWISS" på skiven før det ble "SWISS MADE" i ca. 2000 og utover? Eller tar jeg fullstendig feil?
Gratulerer De fleste her inne kjenner seg igjen i den selvbedragerske argumentasjonsrekken. Men det viktigste, og gyldigste argumentet for å kjøpe en brukt Rolex er at pengene dine er i behold. Når du om ti år tenker på hvilke gjenstander studielånet gikk til, vil garderoben henge på Fretex, sportsutstyret være utslitt, møblene stå igjen på noen andres hybel og alle tekniske gadgets være museumsklare, men Exploreren vil kunne selges med gevinst. Du har ikke brukt penger på å kjøpe en klokke, du har bare omdisponert midlene litt. Skulle du bli lei nudler og pasta kan du omgjøre disposisjonen nårsomhelst. (Ihvertfall i teorien. Den sykdommen du har fått nå, lar seg neppe kurere av noen kjipe middager.)
Tar også meg selv i å nistirre på klokka når den nærmer seg 00:03:30, for akkurat da skifter datoen hver kveld, for en fryd å se på
Det er ikke så lenge du har vært her, men kun ut i fra det sitatet kan jeg forsikre deg om at du allerede er en av de sykeste her inne. Gratulerer.
Hehe! Huff, det høres jo ikke så bra ut. Her inn burde ma jo finne de sykeste av de syke (ikke ille ment hvis noen føler seg truffet) Muligens jeg må prøve å beherske meg selv litt fra nå av, eller iallefall ikke fortelle dere om det