Planet Ocean 007 Skyfall Edition

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
Hands-On With The Omega Seamaster Planet Ocean Skyfall Limited Edition — HODINKEE - Wristwatch News, Reviews, & Original Stories

De har tonet ned bond-brandingen en god del i forhold til bond-seamasteren fra tidligere i år, med "007" skriblet over hele skiven. Noe som absolutt var en korrekt avgjørelse etter min mening. Teksturen på skiven gav meg litt RO vibber, uten sammenligning forøvrig. Det likte jeg. Likte dog ikke så godt 007 logoen klokken 7, men den kunne jeg levd med. Alt i alt synes jeg den egentlig den er ganske så vellykket.

Hadde nesten vært kult om denne skiven kunne skaffes til den vanlige Planet Ocean linjen.

[video=youtube;IgPVDTFGEng]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&list=PLTY9U-IYfnbUdDTWQ9z8WHjxPxEEkvSHK&v=IgPVDTFGEng[/video]

Redigert:
Hands-On With The Omega Seamaster Planet Ocean Skyfall Limited Edition — HODINKEE - Wristwatch News, Reviews, & Original Stories

De har tonet ned bond-brandingen en god del i forhold til bond-seamasteren fra tidligere i år, med "007" skriblet over hele skiven. Noe som absolutt var en korrekt avgjørelse etter min mening. Teksturen på skiven gav meg litt RO vibber, uten sammenligning forøvrig. Det likte jeg. Likte dog ikke så godt 007 logoen klokken 7, men den kunne jeg levd med. Alt i alt synes jeg den egentlig den er ganske så vellykket.

Hadde nesten vært kult om denne skiven kunne skaffes til den vanlige Planet Ocean linjen.

[video=youtube;IgPVDTFGEng]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&list=PLTY9U-IYfnbUdDTWQ9z8WHjxPxEEkvSHK&v=IgPVDTFGEng[/video]

Oioi....Dette var snadder,helt til jeg så 007 skriptet på 7 tallet i skiva:(.....Ødelegger hele klokka etter min smak.

Mvh
Timebandit

• Liker
Reaksjoner: Frost

Ja! Skiven er kjempefin.

Jeg liker James Bond godt, men dette blir dessverre for mye av det gode for min del - selv når det er tonet ned så mye i forhold til den gamle..
Men det finnes nok et marked for det :)

Rå skive, men... fader. en pistol ER jo et syvtall.. .mener det hadde vært nok detalj og kansje gjort dette til et collectors item?

Enig med at 007-opplegget kl `7 ødelegger hele greia ...Uten det så hadde det vært den fineste planet ocean skiven i hele kolleksjonen, synes nå jeg. Med 007 ...næææh

Bare hypotetisk, tror dere det hadde vært mulig å fått en god urmaker til å fjerne 007 merket for så sette på en vanlig PO timemarkør? Etter hva jeg kan se i videoen så virker det ikke som om teksturen i skiven er formet rundt 007 merket, det ligger oppå.

Pokker så fint den skiven kledde POen...

Redigert:
All skribling og logoplassering av offisielle personer, filmer, regattaer osv er noe jeg AAAALDRI skal inkludere i min samling. Har testa denne JB-PO`en og synes skiva er aldeles nydelig men når jeg så JB-logoen ved 7-tallet fikk jeg frysninger. Slik "Theme-Gear" er for folk som er mer opptatt av James Bond enn klokker spør du meg. Har også testa Omega Aqua Terra med blå skive som også er en modell utgitt i forbindelse med Skyfall men på denne har Omega valgt å droppe logoer. Dette mest sannsynligvis pga at den blå skiva skal inngå som standard i kolleksjonen etterhvert.

Bare hypotetisk, tror dere det hadde vært mulig å fått en god urmaker til å fjerne 007 merket for så sette på en vanlig PO timemarkør? Etter hva jeg kan se i videoen så virker det ikke som om teksturen i skiven er formet rundt 007 merket, det ligger oppå.

Pokker så fint den skiven kledde POen...

Flott PO, men enig i at 007 ødelegger skiven.

Til din hypotese. Jeg tror nok ikke det hadde vært mulig å fjerne "007", ettersom det for meg ser ut som at graveringene slutter like ved symbolet.
Skjermbilde2012-11-13kl15637PM.png

Fin klokke i utgangspunktet (har selv en stor oransje PO), men dette blir for teit. Ser ut som om James Bond har kastet opp på klokka.

Jeg er James Bond fan, og klokken er i utgangspunktet utrolig flott! men dette blir "overkill" for min del!

OMEGA gjør nok greie penger på disse reklameproduktene.

Tenker de selger godt.
Til konfirmanter.
Og 40-åringer(-ish) som tror de er 20 og sprader rundt som en Bond-wannabe....:p