PO Sommermodding

Ikke bare som sommerklokke :)

tn_IMAG0240%20kopi.jpg

Ice cool, vakkert! :D

Litt off topic, men er det noen her inne som har bestilt noe av den nye PO-kolleksjonen som ble vist på basel? Mye pent! :)

Helt enig, det blir en helt annen liga med de prisene! Ingen tvil om hvem de sikter seg inn på å konkurrere med :)

Skal opp til Lervik ur på mandag eller tirsdag. Får se om han har fått inn noe i den nye kolleksjonen innen da. Kanskje det er noe som frister? ;)

Skal opp til Lervik ur på mandag eller tirsdag. Får se om han har fått inn noe i den nye kolleksjonen innen da. Kanskje det er noe som frister? ;)

Du kan jo håpe, men forsto det som de skulle slippes nærmere høst/jul. Ta det med en klype salt, jeg krysser fingrene for at det ikke stemmer og at de shipper de ut så fort som fy :)

Du kan jo håpe, men forsto det som de skulle slippes nærmere høst/jul. Ta det med en klype salt, jeg krysser fingrene for at det ikke stemmer og at de shipper de ut så fort som fy :)

Sist jeg var hos Knut hadde han allerede noen i bestilling fra den nye kolleksjonen og jeg forstod det slik at de var på vei. Må sjekke det opp...

Blir spennende å se! Leverer du unboxing av den blå PO cal 8500 får jeg illebefinnende av misunnelse! :p

Blir spennende å se! Leverer du unboxing av den blå PO cal 8500 får jeg illebefinnende av misunnelse! :p

Jeg har ikke vært så begeistret for den på bilder, så jeg er spent på å se den i virkeligheten.

BluePO.jpg

Synes den er rålekker jeg, men kjedelig om alle hadde lik smak!
Samtidig blir det nok en annen ting å se den i virkeligheten ja, mye som ser bra ut på bilder.. :)

En liten oppdatering: Delene er bestilt og jeg venter i spenning! Ble orange bezelring og gummi med orange sømmer+clasp, blir det feil har jeg helsort gummi og lenke i bakhånd :p Blir da unboxing nr.2 på samme klokken, i (forhåpentligvis) nær fremtid!
Stay tuned!

Bilder kommer, i vanlig amatørmessig kvalitet, så fort det er montert. Er jeg skikkelig i slaget skal jeg knipse litt i monteringen også, selv om det ikke er noen stor operasjon :D

Billedknipsing av jobben hadde vært kjempemoro å få se :).

Mon tro hva kosten for å bytte en skive faktisk er på....

Hmm, ikke godt å si, men vet det er kostbart! Delene fra Omega er svindyre, litt synd det skal bli så kostbart og modde litt :)

Ja, omega deler er ikke så koselig priset, men slik er det nå engang bare... Ser for meg at det fort blir noen kroner for en norsk urmaker å bytte også, men her er jeg kanskje helt ute å kjøre mtp hvor mye arbeid det faktisk er snakk om?