Poker NM i Dublin

Da er det ingen som skal ditt nei! :p

Men er det noe annet gøy man bør gjøre når man er i Dublin? Når starter golf sesongen der borte?

Det er endel god drikke i Irland, ellers så kjenner jeg ei som bodde i Dublin i flere år da hun jobbet for microsoft. Hun sier det var en drømmeplass for ei norsk kvinne, siden de fleste irske damene ikke var spess vakre så kunne hun velge og vrake i typer der. :D

Nå er vel ikke akkurat irske menn kjent for å være spesielt vakre heller, men dersom dama hadde problemer med å få seg litt her hjemme var det sikkert hyggelig å være omsvermet i Dublin for en stakket stund.

Som skandinav er man vel nokså bortskjemt med tanke på øyehvileobjekter sammenliknet med de aller fleste land, men få steder har likevel så stor andel mandagseksemplarer som de britiske øyer. Til gjengjeld vil selv en Gerd-Liv- utseende skandinav få oppmerksomhet som en rose i eng av løvetann. BTT: Dublin er en artig by :)

En god venn av meg har en fin teori på dette; da vikingene plyndret rundt i verden voldtok dem de gjennomsnittlige, og kidnappet de deiligste for å gifte seg med dem. På den måten har det blitt så mange flotte folk i Skandinavia.

En god venn av meg har en fin teori på dette; da vikingene plyndret rundt i verden voldtok dem de gjennomsnittlige, og kidnappet de deiligste for å gifte seg med dem. På den måten har det blitt så mange flotte folk i Skandinavia.

Hehe, høres jo logisk ut! :)

Mye godt å drikke skal jeg klare å få med meg, men kommer sikkert til å vimse en del rundt aleine der også, så må vel være noe kultur man burde få med seg som ikke kommer i flytende form? ;)

Skulle nesten tro jeg var en god venn av deg. ;)

Tviler ikke et sekund, få steder har jeg gått så mye rundt meg selv som på Island. Så ikke en eneste dame jeg ikke kunne blitt bedre kjent med, selv i edru tilstand. Ok, kanskje et par, men ingenting et par tre halvlitere ikke kunne fikse.

Eneste jeg har opplevd hittil er innsiden av et hotell, samt en kveld på byen.. Ble vist mye mer poker enn forventet, så det ser veldig ut til at det kan bli en grom klokke i den nærmeste fremtiden for å si det sånn! :)

Hvordan gikk det Random, ble det noe premie penger?:) Så litt på finalebordet i stad, men var bare 1 som hadde klokke på seg :p

Hvordan gikk det Random, ble det noe premie penger?:) Så litt på finalebordet i stad, men var bare 1 som hadde klokke på seg :p

Det ble det! En av få som fikk se noe til dem! Var også veldig god glid på cash bordet der nede, mye folk som drakk over evne før dem satte seg ned på bordet, å mens dem satt der!

Dem fleste jeg har sittet på bord med på main-eventen har hatt på seg klokke (dem nærmest meg ihvertfall). Ser ut som Rolex står høyt i kurs blandt pokerspillere :) Har sett flest gmt master, til og med en i helgull!!! :eek:

Eneste jeg har opplevd hittil er innsiden av et hotell, samt en kveld på byen.. Ble vist mye mer poker enn forventet, så det ser veldig ut til at det kan bli en grom klokke i den nærmeste fremtiden for å si det sånn! :)

Gleder meg til unboxingen.