Pokker ta Loevhagen!

Medlem
21. jan. 2013
Først må jeg beklage for en eventuelt støtende tittel! Det er absolutt ikke vondt ment, forklaring følger :)

Da jeg fikk min blå Omega Aqua Terra for et drøyt år siden, var jeg sikker på at det var klokken med stor K. Humret for meg selv over alle forumister som sverget til sine Sub'er, Rolex skulle jeg aldri ha, det var helt sikkert! Problemet, som sikkert flere kjenner seg igjen i, er at hvis man bruker nok tid på TS blir gjerne utfallet noe annet enn man først hadde sett for seg.

Ble aldri hundre prosent komfortabel med AT'en, så da var et bare å starte jakten på erstatteren. Inspirasjon er det definitivt ikke mangel på her på forumet, noe som har resultert i mye frem og tilbake den siste måneden. Et par klokker har vært på snarvisitt, og mye tid ble brukt på å finne den evige keeper. Jeg fikk omsider bestemt meg, og i går ble klokken bestilt. Express over natt fungerer brillefint, resultatet ser dere her.

Godt pakket inn

Merket er neppe noen overraskelse nå

Hva skimter seg her?

BLNR selvfølgelig!

Obligatoriske WS

Etter nærmest daglig tortur med bilder fra @Loevhagen, og ikke minst en fantastisk review, forstod jeg at det var denne jeg lette etter. Sub snakker fortsatt ikke helt til meg, men BLNR er perfekt! Fargekombinasjonen, de polerte midtleddene og GMT-viseren gjør det lille ekstra for midt vedkommende. Nå er det bare å håpe at godfølelsen blir værende over tid :)