Poll: 15 Days of Haute Horlogerie!

Skulle jeg valgtmellom disse to måtte det blitt IWC.

Det mer riktige valget i mien øyne ville vært å kvitte seg med begge disse, ettersom de er alt for store, og heller kjøpt to Rolex 40 mm sportsur, typ SD og Pepsi.

Det mer riktige valget i mien øyne ville vært å kvitte seg med begge disse, ettersom de er alt for store, og heller kjøpt to Rolex 40 mm sportsur, typ SD og Pepsi.

Hold deg fast nå...:D

toreador.jpg

Vrient valg mellom to fantastisk flotte ut. Jeg er fortsatt såpass nyforelsket i min PAM320 at jeg heller i retning av Paneraien, men BP står veldig nær toppen av listen over egne fremtidige kjøp. Måtte jeg velge akkurat nå, ville det blitt Paneraien, men det er godt mulig at jeg ville svart annerledes for et halvt år siden eller om et halvt år.

Det mer riktige valget i mien øyne ville vært å kvitte seg med begge disse, ettersom de er alt for store, og heller kjøpt to Rolex 40 mm sportsur, typ SD og Pepsi.[/QUOTE]

Så forskjellige vi er....da vanlig SD og Pepsi ville være de siste urene jeg skulle kjøpe, grunnet alt for SMÅ.

Takker likevel for input.

Takker alle for input....vil trekke 2 spenner innen kort!

Som jeg ser det akkurat nå er det meget tight om hvem som stikker av med æren å forbli i samlingen.

Slik jeg ser det nå er 233 den mest allsidige siden jeg kan bære den med en krokodille til dress, NATO eller ammo til jeans for casual og den kan bæres i vann.....uten bekymring!!

BP er nesten like allsidig og er en klassiker uten like. 5002 ser akkurat ut som en BP skal gjøre, det gjør ikke 5004 IMO.

Jeg har kommet på et alternativ som kan fungere men som vil bety en ytterligere investering og det er å beholde BP:n og kjøpe en PAM 000 som jeg da bruker til vannaktiviteter og når PAM behovet blir som størst. Spørsmål er om kona vil synes ideen er like god!:p

Anywho....takk for input!

Sponon og Bollapinnsvin send meg deres adresse!

Hvis dere ikke skulle ha en Panerai eller ikke ønsker et oversized spenne, si ifra så trekker jeg noen annen.

MVH