Porsche Cayman

Hadde en 996 4S for 5 år siden, med 320hk fra en nydelig boxersekser. Men den er langt treigere i aks enn Teslaen min... så om du liker rett-bortover-fart - gå for Tesla :p

Dog tror jeg du trenger noe som ser litt mer spenstig ut, og 911 er sinnsykt mye mer sexy enn Cayman, selv om sistnevnte er fantastisk bra.

997 mk2 eller 997 mk1 turbo er valgene som gjelder.

Kim!

Har selv 996 4s nå og tror nok at jeg blir frakjørt av en tesla på rettstrekene, men møter den gjerne på Våler/Rudskogen eller en svingete vei for den del. Godfølelsen er så utrolig mye mer en kun akselerasjon.

Også lyden da mann, LYDEN. Fikk en ny bil nå før sesongen med ny eksos og åpent KN filter:cool:

Takk for meget gode tilbakemeldinger, og diskusjoner.

Jeg tenkte å dra innom en forhandler til uken, eller neste uke å sette meg bak rattet på en 911 og en Cayman.

Jeg syntes selvsagt 911 er en flott bil, og jeg liker godt motorlyden og effekten denne gir. Dog ønsker jeg å være noe rasjonell ift. pris/alder/kostnader. Derfor jeg faller på en Cayman. Jeg liker meget godt hva de gjorde med interiøret i 09-oppover. Jeg var en snartitt innom Ferrari 360 Modena, men her kom pris/alder/kostnader inn i bildet og den ble utelukket. På lik linje med en litt nyere(02) 911 turbo.

@KimS : jeg vil målrettet søke meg mot PDK. Om det ikke har vært veldig tilfeldig så har de en mer sporty look.

@Friks : flotte bilder.

Jeg skal selvsagt holde dere løpende orientert.

Finn deg en manuelt giret bil, og nyt kjøreopplevelsen til fulle. PDK kan du oppleve på PS4

Jada, jeg vet at det skifter lynfort, men ekte sportsbiler har clutchpedal.

Jeg hadde også tatt Cayman fremfor 911, om jeg ikke hadde behov for baksetet

Redigert av en moderator:
Finn deg en manuelt giret bil, og nyt kjøreopplevelsen til fulle. PDK kan du oppleve på PS4

Jada, jeg vet at det skifter lynfort, men ekte sportsbiler har clutchpedal.

Jeg hadde også tatt Cayman fremfor 911, om jeg ikke hadde behov for baksetet

Ja, f.eks. Cayman GT4!!
EVO Magazine skriver om GT4 "Who needs a 911? Porsche Cayman GT4. Sell your kids"