Post 1000 - innkommende grail

Gratulerer. Kermit er en klokke jeg siklet etter lenge. Rart hvor mye den grønne bezelen løfter klokken i forhold til de ordinære svarte.
 
Digg Runes! Vel fortjent! Kult klokke, som om jeg husker rett markerer submariners 50 års jubileum?

Ja, eller dvs. det er vel bare klokkene fra 2003 som er direkte jubileumsutgaver. Deretter gikk vel LV inn som en vanlig klokke i sortimentet.

Flott klokke, flott tekst, flotte bilder = Superflott unboxing!

Gratulerer så mye!

Runes, for en utrolig fin unboxing! De fine bildene taler for seg selv, måten du bygger opp den lille historien på er fortreffelig! Gratulerer med WIS og en fantastisk klokke :D

Gratulerer med tøff klokke og de første 1000 :)

Tusen takk for det. :)

Det er noe spesielt med Kermit-en. Jeg hadde en slik i tre år. Skulle aldri ha solgt den. Det er en klassiker! Gratulerer med både den og som WIS :)

Gratulerer så mye med flott klokke. LVen står høyt på ønskelista. Nyt den til det fulle :)

Dette er en en keeper. (Dersom jeg noen gang skulle selge den vil nok dette bli brukt mot meg, men slik jeg føler det nå, skal denne klokken aldri ut av samlingen). :)

Gratulerer med flott klokke og ny status!

Takk. :)

Der var den ja ;)
Gratulerer med Kermit og WIS-status! Nydelig klokke, perfekt i sommer (og ellers) :)

Takk for at du holdt kjeft. ;)


Gratulerer. Kermit er en klokke jeg siklet etter lenge. Rart hvor mye den grønne bezelen løfter klokken i forhold til de ordinære svarte.

Det var derfor jeg kjøpte den, og hvis jeg synes den grønne bezelen blir litt for mye, kan jeg skifte til svart bezel (da er den jo ikke lenger helt kosher, men det er ikke så farlig).

Flott unboxing! Gratulerer med Kermit og WIS :)

Flott sub, gratulere med wis status!:)

Grattis med sprek sub og WIS! :)

Takk for det.
 
Gratulerer med grail og som WIS! Kermit er den flotteste av de moderne subene IMO. Og, en perfekt sommerklokke.:cool:
 
Takk for det. Får håpe jeg ikke ødela søvnen din...

Etter å ha lest gjennom og kommentert som vanlig, var jeg plutselig på over 990 poster. Da forsto jeg at det bare var å klemme til, og svare litt mer aktivt enn vanlig. Hadde håpet ingen oppdaget det. ;):cool:

Jeg gjorde det uansett for dere. Jeg vet jo hva jeg har unbokset, men ikke dere. :p

Sov nok bedre etter den intense kløen av "nysgjerrighet" forsvant, så det skal du ikke tenke på:rolleyes:

Håper du koser deg med den nye klokken din! :D
 
Gratulerer masse med en kjempenydelig kermit submariner @runes! Disse er råkule, og denne ser jo helt strøken ut. :)
 
Redigert av en moderator:
Perfekt måte å bli WIS på dette Runes med en helt fantastisk Rolex 16610lv. Bare å gratulerer med grail!
 
Gratulerer med nydelig Kermit og WIS :D

Flott utboxing runes. Gratulerer så mye med grail :D

Tusen takk for det. :)

Gratulerer med grail og som WIS! Kermit er den flotteste av de moderne subene IMO. Og, en perfekt sommerklokke.:cool:

Helt enig, det var bl.a. derfor det ble akkurat den. :)

Sov nok bedre etter den intense kløen av "nysgjerrighet" forsvant, så det skal du ikke tenke på:rolleyes:

Håper du koser deg med den nye klokken din! :D

Det var bra å høre. :)

Gratulerer med flott Kermit:D

Gratulerer masse med en kjempenydelig kermit submariner @runes! Disse er råkule, og denne ser jo helt strøken ut. :)

Er helt på grensen til strøken. Jeg har sett nye klokker hos urmaker som er mer slitt denne. :)

Kjempeflott Kermit!

Grattis!

Perfekt måte å bli WIS på dette Runes med en helt fantastisk Rolex 16610lv. Bare å gratulerer med grail!

Grattis med wis og ikke minst kjempefin klokke :)

Tusen takk. Det føltes helt riktig.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! En utpakking som utstråler entusiasme er alltid kjekt å lese. Den danner et flott par med GMTen!