Corrigia Fletch11 - Estraneo Masters Edition med true vintage fold
Kok Peng Lim, hihiKok Peng Lim sitt håndtverk.
Vis vedlegg 216342
Skjønner hva du tenker, hihi.Kok Peng Lim, hihi
Flott reim og fantstisk klokke! Har hatt 232 selv, men dessverre for stor for meg
Har samme reimen. Helt fantastisk i mine øyne og passer til altSimona Di Stefano har alltid vært en av mine favoritt rem produsenter. Høy kvalitet og god service.
Har sikkert hatt ett dusin oppigjennom åra.
Denne derimot har jeg hatt 2 stk av, en 24mm og en 26mm. De passet perfekt til Pam 233 og 372, men av en eller annen grunn passer den ikke så godt til 670.
Bruno Allegrini heter den og var ment å tåle vann
Vel, her er et bilde.
Vis vedlegg 203760
Nydelig!!Slenger på noen varianter jeg også. Reimene kommer fra Mark Sanders, Andrea Sperenza, Stepenko Oleg og Kostas Straps
Takk for det, @urtid . Jeg liker dem veldig. Det gikk utelukkende i Rolex inntil et knapt år siden. Ble som mange andre lei hysteriet som har kommet de siste årene, og skiftet beite. Nå er det bare moro+ 1 ! For en vanvittig flott samling Panerai du har, @hagsve ! Det er bare poste i vei her inne, bring it on!
Wow! Flotte klokker og reimer. Likte den grønne strutsen spesielt godt!Slenger inn et bilde av min lille samling som jeg er sykt fornøyd med. Etter å ha hatt et oppheng i Rolex over flere år har jeg i dag ingen. Hysteriet ble for mye for meg og gjorde at jeg i stedet virkelig fikk øynene opp for Panerai
Har en tendens til å gå mot grønne remmer, usikker på hvorfor men synes det fungerer bra på disse.
Fra venstre enkel gummi, hornback og strutsebein. ABP-remmer fra Urfolk.no som jeg forøvrig driver selv
Vis vedlegg 221162
Peeent! Må si jeg synes grønt kler 372 veldig godt!3 nye reimer til min 372 De to nederste av den mer fargerike sorten, og med en litt annerledes tekstur. Alle fra Mays Berlin. Veldig fornøyd!
Vis vedlegg 221382Vis vedlegg 221383Vis vedlegg 221384
Takk for det! Veldig enigPeeent! Må si jeg synes grønt kler 372 veldig godt!