Blodstrupmoen
Støttemedlem
Endelig sitter 233 på labben. Det er perverterte mengder lekkerhet i denne. Når jeg i tillegg er meget svak for Italia, trumfet gjennom giftemål der og egentlig bare drømmer om å komme meg tilbake til landet er det fint lite som passer bedre enn en Panerai. Den store rem-jakten har også begynt, og en rem fra Gunnystraps er allerede bestilt, samt en pent brukt OEM grønn canvas. Gleder meg som et tåpelig lite barn til å pusle med dette fremover - og takk til allle på dette subforumet for enabling og generelt utrolig trivelig stemning.
Vis vedlegg 75819
Gratulerer så mye med utrolig flott PAM!Endelig sitter 233 på labben. Det er perverterte mengder lekkerhet i denne. Når jeg i tillegg er meget svak for Italia, trumfet gjennom giftemål der og egentlig bare drømmer om å komme meg tilbake til landet er det fint lite som passer bedre enn en Panerai. Den store rem-jakten har også begynt, og en rem fra Gunnystraps er allerede bestilt, samt en pent brukt OEM grønn canvas. Gleder meg som et tåpelig lite barn til å pusle med dette fremover - og takk til allle på dette subforumet for enabling og generelt utrolig trivelig stemning.
Vis vedlegg 75819
Nyankommet PAM1305 hilser på nye venner.
Vis vedlegg 77387