Tusen takk @Tom Henriksen! Jobber mot en like flott samling som du har.... Har et stykke igjen....Fin klokke og herlige bilder @Hvermansen.
Bare å planlegge, stå på. Panerai er i min verden en sikker klassiker som vil stå seg godt blandt alle konkurrentene. Fikk et dypere innblikk i merkets policy etter fabrikkbesøk i Sveits, svært positivt.Tusen takk @Tom Henriksen! Jobber mot en like flott samling som du har.... Har et stykke igjen....
Godt å høre! Ønsker meg et fabrikkbesøk med tiden. Planlegger tur til Firenze.Bare å planlegge, stå på. Panerai er i min verden en sikker klassiker som vil stå seg godt blandt alle konkurrentene. Fikk et dypere innblikk i merkets policy etter fabrikkbesøk i Sveits, svært positivt.
Fabrikkbesøket var helt spesielt, jeg har vært på fabrikkbesøk i jobbsammenheng før, Glock, Beretta, Hekler & Koch og flere, dette hos Officine Panerai var annerledes, positivt, jeg er ikke i tvil om hva jeg fokuserer på i framtiden. Fasit for meg er Vintage sports Rolex, Vintage sports Tudor, Panerai med DNA.Godt å høre! Ønsker meg et fabrikkbesøk med tiden. Planlegger tur til Firenze.
Selge 233??Det er tidvis veldig vanskelig å skulle overbevise seg selv om at denne skal selges altså...
Vis vedlegg 91489
Selge 233??
Det må jo være definisjonen på den komplette galskap!!!
Håper du friskner til snart