Ahh! Så jeg kan kjøpe meg en Pam00300 da?mja.. har vel endel å si hvordan vridningen i armen er også, den er jo breiest sånn som han holder dem med underarmsbeina 'mest parallelle'?
(Pris: +300k så tror ikke det nei)
Ahh! Så jeg kan kjøpe meg en Pam00300 da?mja.. har vel endel å si hvordan vridningen i armen er også, den er jo breiest sånn som han holder dem med underarmsbeina 'mest parallelle'?
Strengt tatt så var vel beltet mer iøyenfallende enn klokka......Ikke mine bilder, men noe jeg kom over på paneristi.com. Når du bærer en 52mm slik, så må du jo være svær
Vis vedlegg 118031 Vis vedlegg 118032
Ja - et plutselig prekært behov tror jeg blir problematisk.Strengt tatt så var vel beltet mer iøyenfallende enn klokka......
Mine 2.
Klarer ikke å bestemme meg for om «samlingen» av 47mm Pam’s, skal kompletteres med en «1950». Eller om de modeller som jeg nå har med «røtter» fra tiden rundt WW2, er de mest interessante.
Har hatt en 372 (og 422), men ser ikke så mye som er «føkka» med 127 og spesielt ikke 203 - som virkelig er drømmen. Hvorfor mener du disse to er så «føkka»?Må ha en 372. Fiddy er jo føkka og det er 203 også.
Har hatt en 372 (og 422), men ser ikke så mye som er «føkka» med 127 og spesielt ikke 203 - som virkelig er drømmen. Hvorfor mener du disse to er så «føkka»?
Har hatt en 372 (og 422), men ser ikke så mye som er «føkka» med 127 og spesielt ikke 203 - som virkelig er drømmen. Hvorfor mener du disse to er så «føkka»?
IMO så finnes mange flotte Panerai som ikke ligner på 6152. Forøvrig enig at 372 også er flott.
Klar for litt kings of rockVis vedlegg 119092