Blodstrupmoen
Støttemedlem
Hvor store håndledd har dere som kjører 682? den ser helt rå ut
Har slanka ned armen til 19,5 , men ja den er helt rå og passer perfekt .
Hvor store håndledd har dere som kjører 682? den ser helt rå ut
Gratulerer så mye!! Da er vi i alle fall to her inne med 510 Regner med du er fornøyd, jeg er like fornøyd med min nå som da jeg kjøpte den i september 2018...Det tok sin tid men det ble heldigvis som jeg hadde håpet på (i og med at budsjettet ikke strakk til med tanke på 233), PAM510 in da house 44mm Luminor, sandwich, manuell 8-dagers med innsyn til verket, sekundviser - denne traff på samtlige kriterier for meg. Og attpåtil norsk
Vis vedlegg 151747
Gratulerer så mye med flott Panerai!Det tok sin tid men det ble heldigvis som jeg hadde håpet på (i og med at budsjettet ikke strakk til med tanke på 233), PAM510 in da house 44mm Luminor, sandwich, manuell 8-dagers med innsyn til verket, sekundviser - denne traff på samtlige kriterier for meg. Og attpåtil norsk
Vis vedlegg 151747
Hjertelig! Og ja meget fornøydGratulerer så mye!! Da er vi i alle fall to her inne med 510 Regner med du er fornøyd, jeg er like fornøyd med min nå som da jeg kjøpte den i september 2018...
Synes det ble kult. Fin farge på reima!Usikker på om det er innafor med 372 på gummi, men det ble iallfall sommerlig.
Vis vedlegg 152992
Friskt og pent detteUsikker på om det er innafor med 372 på gummi, men det ble iallfall sommerlig.
Vis vedlegg 152992
Er den grønne Rubber B? Den så bra ut!
Stämmer grön rubber B.
Vis vedlegg 153085