Det har jeg også opplevd, UJU. Både med Bring og med DHL!
Kunne ikke alle vært som Kevin Costner i "The Postman" ?
Jeg har aldri hatt noen særlig tillit til posten/bring. En gjeng med ubrukelige folk spør du meg.
Eks. 1.
Sendte en klokke med over natten express. Denne ble lovet med "garanti" at den skulle leveres innen kl 1600 dagen etter. Dette var på en fredag og klokken ble innlevert postkontoret før kl 1500 som er fristen for innlevering. Vedkommende fikk ikke pakken før laaangt utpå mandagen. Hva er vitsen med tidsgaranti dersom disse fjompenissene ikke klarer å levere som lovet. Man betaler tross alt mye ekstra for å få varen senere!
Jeg har aldri hatt noen særlig tillit til posten/bring. En gjeng med ubrukelige folk spør du meg.
Eks. 1.
Sendte en klokke med over natten express. Denne ble lovet med "garanti" at den skulle leveres innen kl 1600 dagen etter. Dette var på en fredag og klokken ble innlevert postkontoret før kl 1500 som er fristen for innlevering. Vedkommende fikk ikke pakken før laaangt utpå mandagen. Hva er vitsen med tidsgaranti dersom disse fjompenissene ikke klarer å levere som lovet. Man betaler tross alt mye ekstra for å få varen senere!
Eks. 2.
Sendte en pakke i oppkrav til en person, eller rettere sagt, det ble sendt som brev i oppkrav (uten sporing - Anbefales ikke). Regnet med at dette var grei skuring og sendte avgårde. Normalt tar det litt tid før pengene er på konto avhengig av når vedkommende henter pakken på postkontoret osv, emn min erfaring tilsa at dette skulle ikke ta mere enn 10 dager. Pakken ble sendt en av de første dagene i mai i år. En uke ut i juni begynte jeg å bli småirritert. Vedkommende hadde hentet pakken umiddelbart på postkontoret og alt skulle være iorden.
Sendte mail til bring/posten med fakta osv. og fikk svar etter tre fire dager. Etter mange mailer og uendelig med irritasjon, så har pengene endelig kommet på konto.
FedEx el. og aldri mer oppkrav!!!!
Posten er like pålitelig som NSB IMO!!!
Haha...Trodde jeg var den eneste i hele verden som tok meg bryderiet med å se "The Postman"
Jeg sender 20 - 30 pakker om dagen med Posten og opplever trøbbel, bortkomne og ødelagte pakker på ukentlig basis... Men akkurat når det gjelder ditt Eks. 1 skal det til Posten sitt forsvar sies at de ikke har Ekspress over natt til lørdager (det betyr at hvis mottaker fikk denne før klokken 16 på mandag har Posten gjort sitt), så her har du nok enten ikke lest vilkårene godt nok eller blitt utsatt for en tulling (heller ikke unormalt) på postkontoret...
Sendingen er forsøkt levert, men mottaker var ikke tilstede. Sendingen vil bli levert til det lokale postkontoret 20.07.2010 08:58
Sendingen er lastet opp for utkjøring 20.07.2010 07:41
Sendingen er forsøkt levert, men leveransen kunne ikke gjennomføres. Mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret
30.05.2012 10:44 *
Herlig. Vært hjemme i hele dag. Har selvsagt ikke hørt noe fra Posten :evil:
Kjipt! U1000 på vei?