Jeg har sendt klage et par ganger, er som å rope i et digert høl.
De ringte faktisk på døren min og jeg rakk å vri om låsen kaste meg ut døra, da var postdama på vei inn i bilen og så sjokkert ut og sa "oi jeg trodde ikke du var hjemme" bestemte hun seg for det når hun gikk på jobb tro
Hadde jeg vært på dass hadde hun kjørt, posten er helt håpløst.
Hadde de fått litt mer konkurannse så måtte de vel trappet opp på service..
Posten fastholder tittelen som udugelighetens høyborg.
Hvorfor gidde å betale for express over natten?
Og hva f**n mener de med leveringsgaranti? #@&%?!! Bullshit!
Ser at de oppdaterer sporing med "forsøkt levert" uten at de blodfattige døgeniktene har forsøkt å levere noe som helst.
Regner med at det er et par postenansatte som fikk en dårlig dag på jobb etter å ha hatt meg på telefonen i dag.
Posten fastholder tittelen som udugelighetens høyborg.
Hvorfor gidde å betale for express over natten?
Og hva f**n mener de med leveringsgaranti? #@&%?!! Bullshit!
Ser at de oppdaterer sporing med "forsøkt levert" uten at de blodfattige døgeniktene har forsøkt å levere noe som helst.
Regner med at det er et par postenansatte som fikk en dårlig dag på jobb etter å ha hatt meg på telefonen i dag.
posten har konkurranse på de produktene som det refereres til i denne tråden.
dog har posten har monopol på brevsendinger under 50g
Posten fikk dog bygd ut nettverket sitt av kontorer i tiden der det i praksis var som eneste aktør å regne. Husk forøvrig da televerket ble telenor og fikk hele det eksisterende kobberfastnettet gratis i gave hos staten som største eier.
Ikke akkurat det man kan kalle rettferdig konkurranse. Samtlige av Norges postkontorer skulle gått ut på anbud for lenge siden.
(...) men postkontor-nettverket driver sakte men sikkert å legges ned. Post i Butikk er det nye.
Sendingen er forsøkt levert. Adressen er ufullstendig og vil bli forsøkt rettet opp. Sendingen vil deretter bli utkjørt på nytt