Postmannen ringer alltid to ganger.

Medlem
4. jan. 2014
Innlegg
126
Sted
Bergen
Etter mitt første hele år på sonen er det på tide å kjøre en liten unboxing.

Etter at klokkeinteressen tok seg kraftig opp for et drøyt år siden har jeg vært en ivrig leser på forumet.

Jeg har lært mye, og noen handler har det blitt.

Holder meg fortsatt i innstegsklassen da jeg har forsatt stor glede av disse.

I dag kom det faktisk to pakker fra samme produsent til meg, en med bud og en med postbud...

Klokke nr 5 og 6 i år..











Lekker liten sak. Jeg hadde lest at den orginale reimen var kjip, men det viser seg å være en underdrivelse. Må på nærbutikken i kveld å handle ny.





Nr2:



Side om side:



På armen:





Takk for titten...
 
Grattis med 2 utrolig smarte "startklokker" Har eid og solgt begge, og angrer som en hund...Sarb017 er jo rett og slett fantastisk ;)
 
Gratulerer med to flotte beatere. Seiko vet hva de holder på med.

Todda
 
Som andres har jeg eid begge, og angrer og bittert på salg ...to utrolig fete klokker for latterlig lite penger, i allefall målt i klokke-glede:) enjoy! Min Aplinist mer eller mindre bodde på en "vintage"-inspirert reim, og synes det var snasent selv i allefall.
Kjøpte og en oyster lenke til den fra ebay, som den kledde godt synes jeg, så og et alternativ
 
Takk takk, alle sammen.

Meget fornøyd med begge to, og antar at de skal få mye armtid. Har enda ikke solgt en eneste klokke så jeg må nok snart anskaffe en klokkeboks.


@Nessuno79. Tenkte å kjøpe en Hirsch Liberty til alpinisten, men har også fått med meg at du produserer lekre saker. Har du noe liggende som kan passe?
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med 2 flotte klokker:) Klokkeglede er ikke nødvendigvis proporsjonal med kroneverdien til klokka;)
 
Grattis med klassikere! "kun" haft dykkeren men mangen gang siklet på Alpinisten med, kanskje et skjebnens vingeslag at en kom for salg nå :mrgreen:
 
Gratulerer x 2! Var 2 millisek fra å handle en SKX rett før jul, må lære meg å legge vekk fornuften til tider....