Har sett litt på folk som bytter ut visere, bezel insert, skiver, etc. så nå tenkte jeg at jeg skulle teste det selv. Gjorde litt research og fant ut at CrystalTimes (SeikoMods UK) har et bredt arsenal av deler som er kompatible med hverandre. Jeg slang sammen en liste som jeg syntes passet bra med hverandre, det var en veldig overkommelig sum for å kunne velge og vrake. Men jeg likte ingen av skivene de kunne tilby, så den kom fra EBay.
Må si at det var for det meste morsomt å fikle selv, men arbeidet med de viserne ønsker jeg ikke på min verste fiende! Og til slutt fant jeg ut at jeg hadde glemt å bestille en helt vital komponent, guess what
Legger ved materialliste, hvis noen er interessert i å prøve seg!
Ser dere noe baklokk? Tenkte ikke over dette i det hele tatt! Må bestille og vente nå da
Oppdaterer når builden er ferdig.
Må si at det var for det meste morsomt å fikle selv, men arbeidet med de viserne ønsker jeg ikke på min verste fiende! Og til slutt fant jeg ut at jeg hadde glemt å bestille en helt vital komponent, guess what
Legger ved materialliste, hvis noen er interessert i å prøve seg!
Ser dere noe baklokk? Tenkte ikke over dette i det hele tatt! Må bestille og vente nå da
Oppdaterer når builden er ferdig.