På tide med en oppdatering her nå ser jeg..
Hadde så vidt en IWC Aquatimer 3536-02 innom boksen på slutten av fjoråret, men pga diverse årsaker, røk denne dessverre ut igjen fort. Gav meg smaken på IWC som merke, og satser på noe inn derfra igjen.
Ting har skjedd siste tiden, Orienten har forlatt redet til fordel for en annen asiatisk dykker, nemlig en Seiko 6309-7040. Uhørt god på armen, og har nok kommet for å bli. Dog trenger den en service, så den har blitt lagt til side enn så lenge.
Av andre ting som har vært i omløp på sonen, fanget
@UJU sin Dietrich oppmerksomheten min. Denne kom for salg her i vinter, og etter noen runder med meg selv, var den på vei fra til Bergen.
Dietrich Organic Time OT-1, et 'techy' alternativ til Richard Mille(uten sammenlikning forøvrig), med utrolig god bærekomfort og tilstedeværelse. Fanger oppmerksomheten til selv helt uinteresserte, som lar seg fasinere av konseptet.
Her på en custom skinnrem med matchende sting fra
@Olando
Jeg har prøvd meg på kronografer ved to anledninger tidligere, og de har vært stang ut.
Men så la
@westmouth ut en flott patinert Tissot Seastar Navigator med bicompax skive, og da var det gjort.
Uhørt behagelig på armen, bygger lavt og er enkel å dresse opp eller ned, alt etter hvilken rem man bekler den med. Har og en sølvfarget skive til denne, så på sikt blir det vel å prøve denne også.
Da tror jeg at ting er ajourført, om enn noe kort innpå.
Takk for at du ville lese om min enkle samling armbåndsur.