Preferansene endrer seg!

Gratulerer med flott PAM! Denne kledde du!

Har endret seg litt fra mine eksamensdager gitt, var ikke noen slike incentiver da ;)
 
Ikke bare en perfekt start på Panerai verdenen, men en perfekt Panerai. Punktum!
44 mm mener jeg er perfekt størrelse på PAM, og dette er en av de aller peneste. Ikke for busy og ikke for lite.
Gratulerer så mye! Jeg er grønn av missunnelse! :eek:
 
Takker så mye alle sammen! Sitter å vurderer den på gummirem nå. Det er jo så fantastisk enkelt å bytte remmer:cool:

Ikke bare en perfekt start på Panerai verdenen, men en perfekt Panerai. Punktum!
44 mm mener jeg er perfekt størrelse på PAM, og dette er en av de aller peneste. Ikke for busy og ikke for lite.
Gratulerer så mye! Jeg er grønn av missunnelse! :eek:

Det var litt av en gratulasjon! Tusen takk for fine ord, @acnorway :)

Jeg er ikke langt fra uenig. Før denne kom på lanken var jeg overbevist om at min Panerai-grail var 372, men sliter litt med å se for meg 47mm på min arm. Kanskje det bare er en tilvenningssak! Jeg er uansett strålende fornøyd, og faren er stor for at det blir lite wristtime på RW og SD i dagene fremover:rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
Takker for gratulasjoner, alle sammen! Veldig kjekt å få positive tilbakemeldinger:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det vet jeg ikke, @crown guard. Du har vell 312 selv. Har den børstet bakside?

Jeg er veldig fornøyd, @Greg! Håper du er det samme:)

@Entropy: Du har mye av skylden for at det ble Pam:cool: Det ble tatt inn i "vurderingsfasen" av alle de flotte bildene du postet i løpet av ferien din! Utrolig fet den 320'en din, og de er vell så og si identiske utenom GMT-viseren?

Børstet bakside på den ja!?

EDIT; Ser nå at M-serien var den siste serien av 312 som hadde børstet bakside.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med knalltøff Pam og helt enig i at det er den perfekte oppstart som paneristi! Samme start som meg, og ikke angret et sekund;)enjoy! Velkommen i klubben