Prioriteringer :(

H

HCWL

Guest
Som mange av dere TSere har nevnt handler det om prioritere korrekt for å kunne dyrke denne syke interessen. Som en fattig student må også jeg prioritere korrekt, og derfor måtte to av klokkene(AP og Explorer 2) gå for å frigjøre litt kapital:(

Vet at dere hater luremusing;)

Beklager for dårlige bilder

_1030124_zpsbc83fb92.jpg

_1030125_zps023dde24.jpg

_1030127_zps02d696b0.jpg

Omega Planet Ocean 8500 XL

_1030128_zps15f3d2da.jpg

Oj enda en Omega

_1030132_zps11faa6ce.jpg

_1030133_zps951ff7d6.jpg

Ingen Omega, men en AP :D

_1030130_zpsab7164ec.jpg

Redigert av en moderator:
Se der ja:)
Endelig ble bien unboxet... Har ventet på dette.
Og PO var ikke det jeg så for meg ville være klokke nr. 2, var litt uventet; men en positiv overraskelse.
PS: Tror du må bytte batteri på AP'en din @HCWL. Den står visst fremdeles på den 22.:rolleyes:

GRATULERER

Er jo prioriteringer som må til for å holde på med denne hobbyen!

Selv er jeg alltid litt flau da jeg svarer på mobilen jeg kjøpte på europris for 179.-, men jeg husker alltid å svare med venstrehånda!

Cn200rB.jpg

lite tips med havregrøten er å spe den ut med kraften som er igjen etter nudlene fra dagen før! blir alltid en slager! :rolleyes::eek:

Redigert:
Hallo liksom.. Syke student med veldig dårlig (nå hvertfall) økonomi. Du drarn bare lenger og lenger... Sinnsykt fet Omega og muligens enda mer syk AP enn den du hadde. Hva blir det neste? Gratulerer hvertfall, du vet å gjøre hobbyen spennede og uforutsigbar..

Hallo liksom.. Syke student med veldig dårlig (nå hvertfall) økonomi. Du drarn bare lenger og lenger... Sinnsykt fet Omega og muligens enda mer syk AP enn den du hadde. Hva blir det neste? Gratulerer hvertfall, du vet å gjøre hobbyen spennede og uforutsigbar..

@Timekeeper
Hahaha, takk!
Målet mitt er å få en PP 5980 før deg, helst i rosé :D