Prioriteringer :(

Takk for gratulasjoner og hyggelige tilbakemeldinger!

Skjønner at mange tviler på påstanden om at jeg er en "fattig student", men jeg kan love dere at det ligger mye arbeid og sparing bak. Eksempelvis bruker jeg kun 1000Kr i mnd på mat :(

Gratulerer med flott AP, har virkelig fått øynene opp for disse og har veldig lyst på en AP ROO feks Panda.

Viktig prioritering som student, og husker jeg brukte neste ett semesters studielån for å få råd til min GMT i 1985.

Savner tiden som student med med mye taxikjøring som finansierte alt av hobbyer og turer

Gratulerer med flott AP, har virkelig fått øynene opp for disse og har veldig lyst på en AP ROO feks Panda.

Viktig prioritering som student, og husker jeg brukte neste ett semesters studielån for å få råd til min GMT i 1985.

Savner tiden som student med med mye taxikjøring som finansierte alt av hobbyer og turer

Takk, @yachtmaster! :)

Får håpe @Mogens klarer å pushe på deg min gamle Panda. Den klokken er strøken og meget pen, bør prøves:D

Har du den GMTen enda?

Redigert av en moderator:
Takk, @yachtmaster! :)

Får håpe @Mogens klarer å pushe på deg min gamle Panda. Den klokken er strøken og meget pen, bør prøves:D

Har du den GMTen enda?

Har sett Mogens sin, men er vel nesten mer svak for Havvo sin med rubber. Har GMT'en ennå med både jubileelenken som den kom med,og en nyere oyster lenke. Klarer ikke å kvitte meg med denne. Problemet her inne på sonen er at man blir så lett fristet, nå altså AP ROO, men jeg har interesser for biler og båter også, som heller ikke er de billigste hobbyene. I fjor ble det ny båt og ny RLX DSSD og i år er lysten på å bytte begge bilene stor...

Nye sko på gang også eller? :p

6EAB5B2D-9B75-4E16-AD49-591B0305A207-4512-000001AB90C341DD_zps8da4f9e7.jpg

Gratulerer med tøff klokke! :)

Morsom unboxing også ;)

Mulig jeg ikke har klart å følge helt med, men er det ikke 3 av disse på sonen nå? Ganske drøyt :)

Grattis med tøff duo HCWL! Spør som Juice; har vi 3stk Bumblebee på ts nå?

Har sett Mogens sin, men er vel nesten mer svak for Havvo sin med rubber. Har GMT'en ennå med både jubileelenken som den kom med,og en nyere oyster lenke. Klarer ikke å kvitte meg med denne. Problemet her inne på sonen er at man blir så lett fristet, nå altså AP ROO, men jeg har interesser for biler og båter også, som heller ikke er de billigste hobbyene. I fjor ble det ny båt og ny RLX DSSD og i år er lysten på å bytte begge bilene stor...

Anbefaler deg bumble bee. Og bytte av både biler og båter i dette herlige settet :p

temporary_zps6ae962a3.jpg

temporary_zps2a9be450.jpg

Fryktelig synd at gulfargen er bittelitt for grønn... Men, det går jo ann å lakke både biler og båter?

Gratulerer så mye med en flott duo! Tre stk på forumet er ganske imponerende, kos deg masse med begge de nye tilskuddene.