Pris lister!

Mange bra poenger her, ser det. Kanskje det er belligenheten til Tidemann som gir den gode servicen, har aldri i Oslo fått så god service som hos naboene, Louis Vuitton. Kommer tilbake for å handle etter 6 mnd så blir jeg med en gang jeg kommer inn døren spurt om hvordan det går med armen da den var i gips sist jeg var der. Da ble jeg meget imponert og trakk kortet villig før jeg gikk igjen.

Jeg har den siste prislisten til Bjerke (01.07.), men har desverre kun papirkopi og ingen scanner i nærheten for tiden...

Fikk de for øvrig i butikken på Karl Johan uten å spørre...

Vil være behjelpelig dersom noen lurer på prisene, skal scanne kopien og legge den ut så snart jeg får tak i en scanner...

Jeg har den siste prislisten til Bjerke (01.07.), men har desverre kun papirkopi og ingen scanner i nærheten for tiden...

Vil være behjelpelig dersom noen lurer på prisene, skal scanne kopien og legge den ut så snart jeg får tak i en scanner...

Veldig gjerne :) På mail påstod de at de ikke kunne gi ut prislisten.

Jeg mailet Panerai nå og fikk til svar at de var pålagt policyen å ikke gi ut fullstendige prislister.

De har sikkert gode grunner, men jeg kan ikke fatte at det kan fremme salget noe særlig.

Hva skal Bjerke ha for en 337? ;)