Pris på Breitling bracelet i Norge

Medlem
15. sep. 2010
Noen som vet prisen på et Breitling ss bracelet til Avenger i Norge? Vet hva de fås for i statene, men føler det kanskje ikke er all verden å spare...

Takker for svar.

Takk Ørjan.

Jeg har fått en pris nesten et laken lavere i en kanal, men trodde fortsatt det var dyrt. Da er det vel ikke det.

Noen som vet hvorfor de er priset slik? Er det forskjell på kvaliteten i stålet, utførelse eller annet som gjør at et Breitling bracelet er så mye dyrere? Eller er det ganske enkelt bare Breitling, og ferdig med det?

Forskjellen er så stor at jeg føler det bør være mer enn bare navnet. Kan få mange fine ur for prisen av et slikt bracelet, uten at jeg mener det nødvendigvis er et alternativ. Noen ganger må man all in... :)

Noen som vet hvorfor de er priset slik? Er det forskjell på kvaliteten i stålet, utførelse eller annet som gjør at et Breitling bracelet er så mye dyrere? Eller er det ganske enkelt bare Breitling, og ferdig med det?

Kvaliteten på Breitling lenkene er top notch.
Noe av det beste jeg har hatt på håndleddet.:cool:
Nå skal det vel sies at prisen er noget stiv, men en uorginal lenke på en Breitling blir litt feil i mine øyne.

Kvaliteten på Breitling lenkene er top notch.
Noe av det beste jeg har hatt på håndleddet.:cool:

+1.
Jeg er for tiden på leting etter en lenke til min Navitimer (431A eller 442A), og disse er enda dyrere:(

Dersom noen har en de kan gi slipp på er det bare å sende meg en PM.;)

Breitling har noen av de beste lenkene i klokkeverden, lenkene er dyre, men verd pengene!!!

Navitimerlenken på min Premier kostet kr 7800 listepris, for 10 år siden, ca 10 000 nå. Dette er den beste og mest forseggjorte lenken jeg har sett på noen klokke, uansett merke og pris. Etter 10 års bruk, er lenken like god som ny.

Jeg vurderte å kjøpe en Rolex Datejust for ca 7 år siden, men pga lenken virket den veldig ”billig” sammenliknet med Breitlingen som jeg hadde på meg, jeg endte opp med å kjøpe en JLC.

Takk for god info alle sammen. deBalzac... Jeg trodde aldri jeg skulle vurdere Breitling bracelet som billig...

Alt er hva du vurderer det opp mot :)