Pris på Tudor Heritage BB?

Audjoh

Støttemedlem
Medlem
28. nov. 2014
Innlegg
745
Hei!

Noen som vet hva man må betale for en ny Tudor BB hos forhandler?

Har fått øynene opp for denne i blå. Ser virkelig bra ut!

Kan man forvente at prisene vil gå bitte litt ned etter eventuelle nyheter fra Baselworld, eller er dette bare en vag ønsketenkning fra en som er forholdsvis ny i klokkegamet?:confused:
 
Ja, det er vel det logiske det ...

Jeg tenkte kanskje at hvis Tudor ville komme med noen oppgraderinger/ nye modeller ville kanskje den BB'en vi kan få kjøpt i dag gå ned i pris grunnet at den må vike plass for det nye, men det er kanskje fortsatt ikke riktig. Det er kanskje mer sannsynlig at det vil komme en oppgradring av BB som gjør den dyrere.
 
Uten å sjekket så ble vel ikke den med rød bezel billigere av at den kom i blå også. Når Bjerke sier prisen på Rolex skal justeres opp antar jeg Tudor følger med på lasset.
 
Takk for ryddig svar :)

Stemmer det at BB Vaker rett rundt 24k nå?
 
Rolex øker jo prisene sine nå snart med 8-9%. Er vel rimelig å anta at de gjør det på Tudor også. BB vil vel da koste 25-27k.
 
Rolex øker jo prisene sine nå snart med 8-9%. Er vel rimelig å anta at de gjør det på Tudor også. BB vil vel da koste 25-27k.

På Bjerke var de ihvertfall ganske klare på at Tudor ikke skulle justeres like brutalt opp som Rolex (Rolex =8-9%, Tudor=~3%)
 
Bjerke oppgir at Tudor BB på lenke koster 24 000 og uten lenke 21 800.
 
Er det idiotisk å kjøpe BB uten lenke, også kjøpe lenke den dagen man savner det, eller bør man kjøpe det med en gang?

Er jo på jakt etter et ur med skinnreim så hvorfor ikke ...
 
Jee, en telefonrunde rundt og du får den for 23-24 kan eg tenke meg.

Hadde mulighet for en på 20k i april(uten lenke)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Urmaker Jørgensen i Tromsø gir rabatt på Tudor Black Bay med lenkeSkal du kjøpe lenke etterpå så er prisen på den 6500kr