Prisforespørsel: Breitling Chrono Avenger Titanium

Medlem
15. sep. 2010
Hei dere.

Er blitt tilbudt en Chrono Avenger Titanium med sort skive og titanlenke. Disse ble så vidt jeg vet tatt ut av produksjon i 2007 etter å ha blitt laget siden 2001. Jeg vet ikke enn så lenge hvor gammel denne er, men den ser ut til å være i ok stand og kommer fra AD, også i salget overfor meg.

Men, hva skal en slik koste i dag? Noen synspunkter? Blir glad for input.

Takk Rovers. Ned mot 1000 dollar er ok da...?

Er det annet i samme gate du føler gir mer for pengene. Er litt skeptisk til titangreia. Blir ikke helt enig med meg selv på om det er kult eller en døgnflue vi har gjort oss ferdige med... Heller mot uvanlig og derfor kult...

Synspunkter?

Jeg synes klokken er tøff. Det er jo en beater, og hvorvidt du liker den i titan eller ikke blir egentlig en smakssak. Sånn rent utseendemessig blir den jo en ikke fullt så "bling" som stålmodellen da denne har polert kasse og bezel.
Jeg synes det er litt uvant at den veier så lite, men det er sikkert bare en vanesak...

Takk Rovers. Ned mot 1000 dollar er ok da...?

Er det annet i samme gate du føler gir mer for pengene. Er litt skeptisk til titangreia. Blir ikke helt enig med meg selv på om det er kult eller en døgnflue vi har gjort oss ferdige med... Heller mot uvanlig og derfor kult...

Synspunkter?