Prisråd

Medlem
17. okt. 2010
Sted
Asker
Hei,

Har fått tilbud om en GMT 2 med keramisk bezel med full pvd behandling (sort) til 52.000,-

Er det en ok pris ? Er pvd blitt populært i Norge ennå ? Vet at pro hunter lager slike og tar fett batalt for dem. Dette er ikke en prohunter men skal være veldig pent utført.

Hei,

Har fått tilbud om en GMT 2 med keramisk bezel med full pvd behandling (sort) til 52.000,-

Er det en ok pris ? Er pvd blitt populært i Norge ennå ? Vet at pro hunter lager slike og tar fett batalt for dem. Dette er ikke en prohunter men skal være veldig pent utført.

Hvor gammel? Stand? Bokser/papirer?

Hei,

Sky det som pesten, PVD behandling ødelegger klokken. Klokken vil også bli tilnærmet umulig å selge igjen. Trekk fra en null, det er maksimalt hva jeg ville betalt for en PVD....

Regards :)
AW

Det var en 2009 modell med boks og sertifikat. Han hadde også en ny gmt 2 i stål som hadde fulldiamantskive og bezel med rubiner og safirer (pepsi) tror det er en replica av orginalen som kom i hvitt gull, ekte stener men uorginalt montert. Den forlangte han 90.000 for.....

Tipper det ikke er lenge til PVD trenden blåser over...

Interessen for det blandt klokkeinterreserte er hvertfall på vei forbi... Såvidt jeg har oppfattet hvertfall...

Sky det som pesten, PVD behandling ødelegger klokken. Klokken vil også bli tilnærmet umulig å selge igjen. Trekk fra en null, det er maksimalt hva jeg ville betalt for en PVD....

AW

Hvem er det som lakkerer sin nykjøpte røde Ferrari Blå? Svar: INGEN!!!!

Ikke rør noe som allerede er perfeksjonert. Folk som gjør slike ting kan ryke og reise i min bok, få telenfonnummeret så skal 100kg sunnmøring lage litt helsike for de :D:p

Ikke rør noe som allerede er perfeksjonert. Folk som gjør slike ting kan ryke og reise i min bok, få telenfonnummeret så skal 100kg sunnmøring lage litt helsike for de :D:p

93002500

Det blir faktisk som å "hånd" lakkere en ny Ferrari 599 matt sort ved å bruke spray lakk fra boks.....

AW

Vanskelig for å ta en spør eller ? :cool:

Hehe, nei absolutt ikke:p

Må si meg enig med de fleste her at jeg ville nok ikke betalt mer enn nypris for noe slikt. I mine øyne synker prisen med en gang den ikke er orginal lenger.

Hehe, nei absolutt ikke:p

Må si meg enig med de fleste her at jeg ville nok ikke betalt mer enn nypris for noe slikt. I mine øyne synker prisen med en gang den ikke er orginal lenger.

Helt enig. Men for noen så er det å skille seg ut mer verdt enn originalt tydeligvis:D