Prisvurdering på denne klokken?

Tja...

Hvis dette er sub for deg, delgull altså, ville jeg sagt dette er et bra kjøp. Tar da utgangspunkt i service som er utført for ikke så lenge siden. Sjelden kost å se disse klokkene - på finn i hvert fall til den prisen.

Prisen er helt grei, den :)

Bezelinsert bør det være mulig å få tak i hos AD, dersom du ønsker å ha en som ser litt bedre ut.

Lenka blir ripete igjen uansett, så man bør vurdere hvorvidt man ønsker å polere denne nå, eller om man ønsker å vente til neste service.

Prisen er helt grei, den :)

Bezelinsert bør det være mulig å få tak i hos AD, dersom du ønsker å ha en som ser litt bedre ut.

Lenka blir ripete igjen uansett, så man bør vurdere hvorvidt man ønsker å polere denne nå, eller om man ønsker å vente til neste service.

Var det jeg tenkte å gjøre :) Hva koster noe slikt? (bezelinsert) Og er enig med deg ang. polering. er jo ingen hakk eller riper sånn sett, bare at den er "brukt"

mvh håk

Stemmer i at jeg synes prisen på denne var bra, selv uten nylig service. Med nylig service begynte nesten dette å helle mot rimelig spør du meg. En ny bezel får du vel montert for en tusenlapp eller så om jeg ikke husker fullstendig galt ?

Høres bra ut, da går jeg for den og fikser ny bezelinsert :) Gleder meg! Første Sub

Sjekk om dette er en service gjort av en godkjent Rolex-forhandler. Vet ikke hvor mye det er verdt om det kun er en urmaker hos auksjonshuset som har smurt opp verket.

Lykke til

Stemmer i at jeg synes prisen på denne var bra, selv uten nylig service. Med nylig service begynte nesten dette å helle mot rimelig spør du meg. En ny bezel får du vel montert for en tusenlapp eller så om jeg ikke husker fullstendig galt ?

Mener nytt bezelinsert kostet rundt 700,- - og det er ikke umulig at de slenger på en 200-300 for montering også, så du er ikke helt på jordet, ChristianN ;)

Bezelinsertet bestiller du fra Lervik, og så setter du det på selv. Billig, og så få du tilfredsstillelsen ved å fikse litt på klokken din selv :D

Takk for bra guide, Anders!

Vet dog ikke om jeg er gutsy nok til å gå løs på en av mine klokker som trenger bezelutskiftning.. Er det noen her som vet om noen i Osloområdet som kan hjelpe til med dette? Alle tips mottas med stor takk! :)

Takk for bra guide, Anders!

Vet dog ikke om jeg er gutsy nok til å gå løs på en av mine klokker som trenger bezelutskiftning.. Er det noen her som vet om noen i Osloområdet som kan hjelpe til med dette? Alle tips mottas med stor takk! :)

Ta med klokken på neste NURK så er det garantet en som tar på seg jobben. Jeg gjorde det selv på min 14060 og det var lett som bare det. Ta først av orginalen og sett den på igjen et par ganger til du føler deg sikker, så smeller du på den nye uten problemer :)