Prosjekt 4 klokker

Hverdag:
15041101%5B2%5D.jpg

Dress:
49150-000A-9745_sz.jpg

Diver:
Girard-Perregaux%2BSEA%2BHawk%2BCERAMIC%2B01.jpg

Valgfri:
OmegaSpeedmasterDarkSideoftheMoon-4.jpg

Min liste, med relativt realistiske klokker. Har en på listen, og en til er på vei. Blir spennende å se hva 2014 bringer av nye ur. Har ikke den største inntekten, da jeg er en fattig menig i kystvakten vår, men gjennom jobben kan jeg lande noen gode handler, noe også listen representerer. Det eneste jeg savner her en kanskje en Panerai, et merke jeg har til gode å prøve på lanken. Mer high-end ur har jeg i den overskuelige fremtid ikke mulighet til å skaffe meg...

-------------------

Diver: Longines Legend Diver, denne har jeg, og jeg elsker den. Mitt første ordentlige ur(og enn så lenge eneste), men jeg kan ikke se for meg en tydelig erstatter... Kanskje en Rolex sub naturligvis, men det er noe med profilen til LLD jeg virkelig elsker.
836546d1349125162-longines-hydroconquest-vs-legend-diver-avoca32.jpg

Dress: Maurice Lacroix Roue Carree Seconde, kanskje ikke helt dressklokke, da den er litt tykk, og litt bred, med sine 43mm, men jeg går ikke så ofte i dress, og sekundvisningen her er jo helt magisk. Man glemmer som oftest å faktisk sjekke hva klokken er.
MauriceLacroix_RoueCarree_2180_Big_HD-500x388.jpg

Hverdag: Tag Heuer Carrera calibre 1887. TH har ikke den høyeste stjernen her, men med denne har de gjort mye riktig. De fleste ville nok hatt speedy eller lignende her, men jeg syntes denne er mer dressy, og mer praktisk da plexi er upraktisk for meg.
images

Valgfri: Rolex Explorer ii, Polar. Dette virker for meg som den ultimate rolex. En oppnåelig pris, ikke så vanlig som sub, og en sexy hvit skive. Denne ville jeg helst hatt i 40mm.
Rolex-Explorer-II.jpg

Redigert av en moderator: