Prozac

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Dette blir en kort og effektiv unboksing fra min side, ikke noe tull eller luremuserier:)

Dette er en klokke jeg har hatt i bakhodet i flere år, men den har blitt nedprioritert hver gang ny klokke har blitt handlet inn. Nå var tiden overmoden for å teste ut denne spennende og historierike modellen. I det siste har jeg hatt en aldri så liten "klokkedepresjon" hvor jeg har vært litt lei innholdet i klokkeboksen. Og den siste mnd har jeg tenkt på mange forskjellige scenarioer, jeg var bla inne på å bli en enklokkemann. Med kun en gull submariner i boksen. Denne klokken blir min Prozac for å se om mine symptomer kan bedres. Sålangt kjennes det riktig ut:) Kanskje trengte jeg bare litt variasjon, og denne håper jeg bidrar til dette. Nok prat, her er noen bilder.

Det er altså en Explorer 214270, førsteinntrykket er meget bra. Jeg har aldri prøvd denne modellen på håndleddet, så det må jeg si, den sitter utrolig bra. Jeg tror ikke jeg har hatt en klokke før som føles så bra på armen. Det er helt fantastisk. Hele klokken oser "under-the-wellknown-radar", kvalitet og eleganse i en røff innpakning.

Takk for meg:)

Grattis @olem - men at den sklir under radaren, hell no - under mansjetten greit nok.
Men min Flyveleder begynner å få inn EXP-signaler på radaren som et relevant "neste ur" :)

Redigert av en moderator:
Grattis @olem - men at den sklir under radaren, hell no - under mansjetten greit nok.
Men min Flyveleder begynner å få inn EXP-signaler på radaren som et relevant "neste ur" :)

Takk,
Hehe, godt å høre at radaren er riktig kalibrert;) Trår ikke feil med en slik, kjør på.

Redigert av en moderator:
Grattis med noe av det aller mest universalt brukervennlige Rolex har laget :) Bærre lækkert!