Pulsklokke til dress?

En ting er at dress og pulsklokke ser litt dust ut. Det er helt greit. Mye annet som ser dust ut. For store dresser. For små dresser. For spisse sko. Dårlige slipsknuter, halvknytte slips, digre mansjettknapper, traktorbedekkede Moodsdresser og alt for korte bukser med alt for fargerike sokker. For å nevne noe.

Langt verre er hva pulsklokke og dress sier om forholdet til klokker: Det sier rett og slett "Jeg tar ikke klokker på alvor. Jeg bryr meg ikke. Dette er et redskap som viser tiden, og jeg driter i hvordan det ser ut." Spesielt enerverende er det på folk som ellers åpenbart har gjort en god innsats for å se bra ut, men som har en pulsklokke på armen. Det roper rett og slett at bæreren ikke anser klokka som en del av antrekket. Og det er trist.
 
Pulsklokke og dress er for mannen som ikke vet bedre.

Typen som går på butikken i bar overkropp, mangler en nokså god del sosiale antenner og syntes det er igrunn helt ålreit å legge an på servitrisen mens han er ute å spiser lunsj med fruen.

Nei, pulsklokke til dress får være forbeholdt de individene som også syntes det er for mye å kjøpe sko til å gå med dressen, men drar frem joggeskoene... HUFFAMEI :(
 
Pulsklokke? Greier ikke helt å skjønne meg på en billig plastdings som forteller deg at hjertet slår og at du er i live. Blir vel snart en trend å bruke GPS klokke for å være sikker på at du finner fram til jobben. :confused:
Tom
 
For oss dødelige er pulsklokke greit for å vite i hvilken sone man trener.
For Tom Henriksen er det unødvendig da han er så godt trent at alt fra oppdrag i krigsherjede land til handletur med kona foregår i sone 1 uansett;)

Ps. @Mathfjeld haha. Du finner ikke frem uten GPS klokka di:)
 
Redigert av en moderator:
For oss dødelige er pulsklokke greit for å vite i hvilken sone man trener.
For Tom Henriksen er det unødvendig da han er så godt trent at alt fra oppdrag i krigsherjede land til handletur med kona foregår i sone 1 uansett;)

Ps. @Mathfjeld haha. Du finner ikke frem uten GPS klokka di:)

Nei, det går stadig lenger og lenger tid mellom hver gang jeg går til Kiwi uten å ha planlagt ruta på movescount.com først nei.
 
Redigert av en moderator:
Det finnes folk som er så kaldblodige og hjerteløse at de velger å gå med pulsklokke for å kunne forsikre andre om at de faktisk har puls :rolleyes:
 
Redigert:
Dersom man kombinerer denne: Introducing The Longines Asthmometer-Pulsometer Chronograph og dress... Innafor spør du meg!

Absolutt et bedre alternativ til Pulsklokke, @Dingle :)

Et annet eksempel:

Master-jlc-1538420-zoom.jpg
 
Redigert av en moderator:
Jeg forakter pulsklokke og dress (som altfor mange av pappaene i nabolaget ifører seg) og tillater meg i denne sammenheng å trekke frem, samt forakte, den digitale klokken ala G-Shock til dress. I det horologiske helvete brenner pulsklokkedressmannen side om side med G-Shockdressmannen :)
 
Høh??

881899d1353472110-g-shock-suit-picture-thread-p1020583.jpg


(Riktignok et arrangert bilde, fra en "G-shock with a suit"-tråd på WUS :) )