Pussig annonse på toppen

Men @Juice er det slik at inntektene øker med antall klikk?

I så fall skal jeg med glede klikke i vei.

PS: Fikk forresten opp gode hotelltilbud i NYC i går kveld. Jeg har nettopp søkt etter det samme på nettet. Tilfeldig ...

Redigert av en moderator:
@Minuteman Det stemmer. Overdreven/unormal klikking vil imidlertid kunne oppdages av Google, så klikke bare på ting hvis du finner noe interessant :)

Forhåpentligvis vil det komme mer målrettet og interessante ads i løpet av året :)

Redigert av en moderator:
Tidssonen benytter utelukkende Google Adsense (i tillegg til egne annonser og annonser som legges ut fra betalende annonsører (ren grafikk). Adsense benyttes av en rekke etablerte nettsteder og sannsynligheten for å rote seg bort i innhold som utgjør en sikkerhetsrisiko er lav. Som med alt på nett er det allikevel fordelaktig med både litt sunt nettvett og sikkerhetssoftware...
Så dere har aktivt blokkert for trejdepartsannonsører? Bra! :)

For om dere ikke er har gjort det, er det fritt frem for over 600 tilbydere, uten noen form for seriøsitets- eller identitetskontroll som fritt kan pushe skadevare inn på sidene deres. Da hjelper det ikke at mellommannen er aldri så seriøs.

Jaja, bumpingen av denne tråden har ihvertfall minnet meg på at det kanskje er på tide å bli støttemedlem. :)

I dag har jeg fått opp annonser for forbrukslån - det er jo treffende nok når det er fullt av grails og godsaker som frister her inne. Men jeg har jo aldri googlet eller aktivt søkt opp forbrukslån på nett . . .

Har man svak impulskontroll er annonser for forbrukslån og Markedsplasser her inne en dårlig match....