Quick, big and dirty (stor klokke, store bilder)

G

Guest571

Guest
Kjapp utboksing fra meg på morningen før jeg stuper ned i bokene igjen før min, etter snart seks år på skolen, siste eksamen. (Se gjenstår en liten masteroppgave, men det er det jo ikke eksamen i)

Aldri sett denne klokken live før, men må si den fungerer bedre enn jeg hadde trodd. Mye mulig jeg må spise noen kameler, for mistenker at jeg ikke omtalte klokken med komplimenter når den ble lansert.

D1.JPG

D2.JPG

D3.JPG

D4.JPG

D5.JPG

D6.JPG

Jeg er og forblir ei Rolex hore.

D7.JPG

D8.JPG

D9.JPG

D10.JPG

D12.JPG

D11.JPG


Takk for titten!
 
Gratulerer med "Master Diver", det blir ikke tøffere enn denne. Hadde jeg hatt litt kraftigere håndledd ville jeg hatt en maken :)
 
  • Liker
Reaksjoner: fasteddiefelson
Ah......Nydelig klokke ! Gratulerer så mye. Jeg kjøpte også en slik ny av Jørgensen i okt/nov 2014,men dessverre ble den raskt flippet videre.
Angrer den dag i dag.
Syns denne er helt annerledes i D-Blue utg. kontra den tradisjonelle. Skiva i rett lys,er et skue og balsam for sjelen.
 
Gratulerer med en vannvittig kul klokke! Liker godt den todelte skiven og blåfargen de har brukt :)
 
Takk for hyggelig tilbakemeldinger. Klokken ble, utrolig nok også godtatt av min bedre halvdel, så dette lover bra!

Bare å finne frem snorkelen nå... Men først en tur på gymmet så armene vokser litt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood