Har du sett filmen? :D
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.340 Sted Lier 10. des. 2015 #21 Har du sett filmen?
G Guest571 Guest 10. des. 2015 #22 Så den for en time siden. Jobber meg gjennom alt jeg finner på Youtube nå, utrolig imponerende. @Guybrush Threepwood
Så den for en time siden. Jobber meg gjennom alt jeg finner på Youtube nå, utrolig imponerende. @Guybrush Threepwood
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.340 Sted Lier 10. des. 2015 #23 Mathfjeld skrev: Så den for en time siden. Jobber meg gjennom alt jeg finner på Youtube nå, utrolig imponerende. @Guybrush Threepwood Klikk for å utvide... Rått! Ja, er sjokkerende hvor hands on og involvert James Cameron er i det prosjektet. Imponerende historie og ikke minst spinnvill fyr rett og slett. Sett denne? --> http://timeandtidewatches.com/james-cameron-interview-part-1-watch-story/ Redigert: 10. des. 2015 Reaksjoner: Guest571
Mathfjeld skrev: Så den for en time siden. Jobber meg gjennom alt jeg finner på Youtube nå, utrolig imponerende. @Guybrush Threepwood Klikk for å utvide... Rått! Ja, er sjokkerende hvor hands on og involvert James Cameron er i det prosjektet. Imponerende historie og ikke minst spinnvill fyr rett og slett. Sett denne? --> http://timeandtidewatches.com/james-cameron-interview-part-1-watch-story/
Preben Lidi Støttemedlem Medlem 31. okt. 2009 Innlegg 2.200 Sted kristiansand 26. des. 2015 #26 Gratulerer med begge deler
iron-man Medlem 23. april 2011 Innlegg 685 Sted Lillehammer 30. des. 2015 #28 Gratulerer! Min defintive grail innenfor Rolex
jacek Medlem 3. jan. 2012 Innlegg 2.064 Sted Oslo 4. jan. 2016 #29 Gratulerer med Meget tøff klokke, har selv sett en del videoer på youtube om den. Men mistenker at den er mye bedere "In Real Life" en det man får inntrykk av på bilder og videoer. Rolex Sea-Dweller DeepSea DSSD !
Gratulerer med Meget tøff klokke, har selv sett en del videoer på youtube om den. Men mistenker at den er mye bedere "In Real Life" en det man får inntrykk av på bilder og videoer. Rolex Sea-Dweller DeepSea DSSD !
Kamil Medlem 22. mai 2014 Innlegg 194 Sted Moss 6. jan. 2016 #31 Kongeklokke gratulerer så mye meget fornøyd med mitt eget eksemplar og skiven er helt rå i sola om sommeren
Kongeklokke gratulerer så mye meget fornøyd med mitt eget eksemplar og skiven er helt rå i sola om sommeren
O olejoh Medlem 21. okt. 2014 Innlegg 56 Sted Oslo 7. jan. 2016 #32 Gratulerer! Denne klokka er absolutt "bad ass", og en man kan bruker overalt uten å blunke. Fantastisk ingeniørkunst!
Gratulerer! Denne klokka er absolutt "bad ass", og en man kan bruker overalt uten å blunke. Fantastisk ingeniørkunst!