Råd angående brukt GMT Master II

GMT II på TS

Hva med den som ligger ute på TS FSOT nå?

Selger ønsker bud på 40K+. Klokken ligger stille så vidt jeg har fått med meg
 
Man kan vel ikke bytte ut keramisk bezel med vanlig pepsi-bezel @benbjo??

Oops, nei det kan kanskje stemme det. Tenkte ikke over at det ble keramisk allerede i 2007 (?).

men generelt, om man kjøper en GMT så kan bezelen stort sett byttes ut rimelig greit.
 
Redigert av en moderator:
Takk for engasjementet.

Siden jeg ikke vet. Vil bezel fra GMT Master II, fra 2000-2007, kunne byttes om hverandre? Coke, pepsi, svart...

Tenker å kjøpe en rimelig ny GMT Master II fra 2000-tallet.
 
Og en liten ting til. Det påstås å være prisforskjeller på bruktmarkedet mellom 16710 sort, Coke og Pepsi bezel. Kjøper du en klokke MED papirer, så vet du hva den opprinnelig var. Uten papirer kan det være at den er "Pepsifisert" etterpå for å oppnå høyere pris.
 
Skjønner.

Om jeg finner klokken jeg vil ha, ønsker jeg uansett at den er med papirer, boks etc.

Da er det bare å lete :)
 
Og en liten ting til. Det påstås å være prisforskjeller på bruktmarkedet mellom 16710 sort, Coke og Pepsi bezel. Kjøper du en klokke MED papirer, så vet du hva den opprinnelig var. Uten papirer kan det være at den er "Pepsifisert" etterpå for å oppnå høyere pris.

Nå har jeg en 1675 med papirer, men det kommer nok ikke fram farge på bezel på de papirer jeg har sett. Det trodde jeg ikke man så på en 16710 heller? correct me if I´m wrong...
 
Nå har jeg en 1675 med papirer, men det kommer nok ikke fram farge på bezel på de papirer jeg har sett. Det trodde jeg ikke man så på en 16710 heller? correct me if I´m wrong...

Hangtagen er ihvertfall forskjellig (16710/16710LN/16710BLRO).

Men man skal være rimelig petimeter for å henge seg opp i dette IMO...
 
Står på ytterboksen også. Men hadde ikke hengt meg opp i det hadde jeg vært trådstarter.

Ville mer vært opptatt av sammenfallende falming på skive/indekser mot eventuelt ny bezel insert. Bezel inserten om byttet til ny vil i de fleste tilfeller sett nokså flashy ut mot en litt fadet skive om trådstarter bytter til ny pepsi insert. Petimeter kanskje, men uansett et innspill.

Min pepsi har blitt noe blassere i fargene med årene, spesielt den røde delen. Kanskje ikke merkbart blandt mannen-i-gata. Men synlig for meg. Er en 16710 A-serie.

Lykke til i jakten!