Litt kameratesting. Får veldig lyst på stativ og macrolinse, men her er litt uten. Har ikke greie på kamera, men fikk beskjed om at Canon EOS600D var en grei start.
Er ingen flink fotograf , men det er lys som er mitt store problem.
Et stativ er heller ikke feil, men tror det gjelder å leke med kamera og bare ta bilder av det du kommer over
Synes vel at du klarer deg ganske bra allerede
Vakker trio!
Forstår godt din Rolex-fascinasjon. Dette er flott.
At du har gitt slipp på et par andre klassikere, betyr jo ikke at de kan dukke opp igjen senere....
Takk, karer.
Jeg har nok en facinasjon for Rolex, de har en historie og utvalg jeg anerkjenner og vet en del om, de har gjennom tiden produsert mange flotte ur.
Nysgjerrigheten på AP er stor og du skal ikke se bort ifra det blir det neste, forhåpentligvis i 2014.
Mine kjøp er gjennomtenkt, eller rettere sagt, jeg har vært klar om det det skulle dukke opp noe i Norge. Jeg har sett etter og forhørt meg om både 16758 og Root beer i den store verden i mange måneder uten å ha følt det 100% rett å gjøre en deal.
Når jeg går til innkjøp, er det KUN fordi jeg er sikker på at det skal beholdes. Dessverre sier økonomi noe annet og det må til tider prioriteres. Begge ur som er solgt i år ønsker jeg inn igjen