Det skjer ting på kasse-fronten ihvertfall, "made in oslo"
Om folk slutter å anbefalle han, så kanskje han får tid til å komme ajour?Når jeg leser den tråden her kan jeg ikke fatte å begripe at denne urmakeren til stadig blir anbefalt på forumet her...
I mine øyne kommer man aldri ajour når det er tatt inn forskudd og så går man under jorden...Om folk slutter å anbefalle han, så kanskje han får tid til å komme ajour?
I mine øyne kommer man aldri ajour når det er tatt inn forskudd og så går man under jorden...
+1Når jeg leser den tråden her kan jeg ikke fatte å begripe at denne urmakeren til stadig blir anbefalt på forumet her...
Tungen kan som kjent illustreres med sverd, dog i en mindre hyggelig sammenligning.sverd
Apropos gordisk knute, @Loevhagen, så ble den løst med sverd....8
Ja, han er flink til å overse henvendelser. Leverte en Omega i begynnelsen av juni for noe han kalte et enkelt glassbytte hvor den skulle vært ferdig uken etter. Ukene gikk, jeg forsøkte å kontakte han per telefon flere ganger, tre mailer og ingen respons. Da jeg kom tilbake fra ferie i starten av august forsøkte jeg igjen til ingen nytte. Dro derfor innom og spurte etter status. Fikk beskjed etter at han bak kassen ringte urmakeren om at den var under arbeid og maks en uke så kunne den hentes. Han bak kassen sa at klok av skade kunne jeg pålage meg 14 dager. Dette er nå nesten 3 uker siden.
Dette er litt ut av kontekst i forhold til tråd, men viser litt til dårlig struktur og rutiner som sikkert kan overføres og forklare hvorfor leveransen av Radium er såpass forsinket og så mye rot. Bedre med noe info enn å la folk vente og bli irriterte. Jeg kommer iallefall ikke til å anbefale og bruke denne urmakeren ved neste korsvei. Det fins andre alternativer som er bedre og mer særiøse. Jeg føler med dere som har bestilt og ventet lenge...